וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת משטרה חדשה הוקמה בגליל: "בעלת מאפיינים ייחודיים של דו-קיום"

24.8.2020 / 15:03

תחנת הגליל המערבי שהוקמה בכפר יאסיף תאכוף את החוק ותשרת את התושבים בגזרת היישובים הערביים והדרוזיים שעל ציר כביש 70, בין עכו לנהריה. היא תיחנך בטקס רשמי בחודש הבא. מפקד מחוז חוף של המשטרה ניצב פרץ עמר: "יום חג, שילוביות נכונה בין תושבים בני דתות ועדות"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

תחנת משטרה חדשה החלה לפעול לאחרונה בצפון הארץ, ותיחנך בחודש הבא באופן רשמי - כך נודע אמש (ראשון). תחנת הגליל המערבי הוקמה בכפר יאסיף, והיא תשרת את התושבים בגזרת היישובים הערביים והדרוזיים (והיישוב הקהילתי טל-אל) שעל ציר כביש 70, בין עכו לנהריה.

במשטרה הוחלט כי על התחנה יפקד סגן-ניצב יניב רונן. הקמת התחנה החדשה נחשפה כמעט באקראי, כשהמשטרה ערכה טקס חילוף מפקדים בתחנות טירת הכרמל ועכו, שהולידה את תחנת הגליל המערבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנת משטרת כפר יאסיף שתיחנך בחודש הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטקס נערך במעמד מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר, סגנו, תת-ניצב שוקי תחאוכה, ומפקד מרחב אשר, תת-ניצב בני אבליה. בשל מגיפת הקורונה, הטקסים נערכו במתכונת מצומצמת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בהשתתפות שדרת הפיקוד ובני משפחה בלבד, תוך שידור ישיר לשוטרים באמצעות מצלמת רשת.

על תחנת טירת כרמל יפקד סגן-ניצב אבי עמר, המחליף את מפקד התחנה היוצא - סגן-ניצב יוסי גבאי, בתום ארבע שנות כהונה. סנ"צ גבאי קיבל את הפיקוד על תחנת גולן במחוז צפון. על תחנת עכו יפקד סגן-ניצב איאד פרג', המחליף את סנ"צ יניב רונן, בתום ארבע שנות כהונה.

עוד בוואלה!

סגן ניצב גואטה שתועד תוקף מפגין בי-ם נחקר באזהרה במח"ש והורחק ל-24 שעות

לכתבה המלאה
חילופי פיקוד בתחנת המשטרה גליל מערבי, 23 אוגוסט 2020. דוברות משטרת ישראל
חילופי פיקוד בתחנת גליל מערבי, אתמול/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז חוף של המשטרה ניצב פרץ עמר אמר בטקס כי "מדובר ביום חג עבור הארגון, המחוז, המרחב וכמובן עבור מפקדי התחנות, כאשר תחנת הגליל המערבי החלה לפעול לאחרונה כתחנה עצמאית לכל דבר". הוא הבטיח לחנוך אותה רשמית בעוד כמה שבועות, במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומ"מ המפכ"ל.

לדברי ניצב פרץ, "תחנת גליל מערבי בעלת מאפיינים ייחודיים של דו-קיום ושילוביות נכונה בין תושבים בני מספר דתות ועדות, במרקם חיים מכבד וראוי, כשאנו שותפים מלאים לחיזוק ושמירה על בטחון הציבור כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully