וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס קבוצתי של בת 16 במלון באילת, חשוד נעצר

19.8.2020 / 17:00

הצעירה התלוננה כי בשבוע שעבר נאנסה בידי כמה גברים בתום ערב של שתיית אלכוהול. תושב המרכז בן 27 נעצר בחשד למעורבות באירוע, אך הוא מכחיש כי קיים עמה יחסי מין, ולטענתו, רוב הזמן לא נכח בחדר. פרקליט החשוד: "ממתינים לבדיקת גרסתו בהקדם". מעצר החשוד הוארך

בווידאו: כתובת תמיכה רוססה בעד אחד הנערים שנחשדו באונס/צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

נערה בת 16, תושבת אשקלון, התלוננה בשבוע שעבר במשטרה כי נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים בעת ששהתה עם חברתה במלון באילת. תושב המרכז בן 27 נעצר בחשד למעורבות באירוע, ובית משפט השלום בקריית גת האריך את מעצרו בחמישה ימים. במשטרה מתכוונים לעצור מעורבים נוספים בשעות הקרובות.

על פי העדויות, הצעירה הגיעה בשבוע שעבר עם חברתה לנופש בעיר הדרומית, שם פגשו ידידים ושתו אלכוהול. לדברי הנערה, התקיפה אירעה בעת שחזרה לחדרה.

העיר אילת חוף הים האדום ים סוף. ShutterStock
מעצר החשוד הוארך. אילת/ShutterStock

החשוד באונס טען בחקירתו כי לא שכב עם המתלוננת, אך אחרים שנכחו כן קיימו איתה יחסי מין. על פי גרסתו, בחלק מהזמן כלל לא היה בחדר, וכשהיה, לא יכול היה למנוע מעשרות אנשים לקיים עמה יחסים בשל הפחד שיתקפו אותו. עוד אמר כי חשב שהיא זו שקראה להם.

עו"ד עופרה סיבוני, המייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, מסרה בתגובה כי "הצעיר משתף פעולה עם החוקרים, מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully