וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שם החשוד באונס בת 12 בכנרת, חשש שתקף נשים נוספות

16.7.2020 / 12:37

מוחמד שלבי, בן 28 מאכסאל, נעצר לפני יומיים בחשד שתקף מינית את הנערה בזמן שישנה באוהל עם אחותה באחד מחופי הכנרת. בית המשפט התיר לפרסם את זהותו, לאחר שעלה חשד שהיה מעורב בעבירות מין אחרות. במשטרה קראו לציבור לסייע באיתור מתלוננות נוספות

הארכת מעצר לחשוד בתקיפה מינית של קטינה בכנרת/עריכה: ניר חן

מוחמד שלבי, בן 28 מאיכסל שבגליל, הוא החשוד בתקיפה מינית של נערה בת 12 בכנרת - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. על פי החשד, שלבי ביצע את המעשים במהלך השבת האחרונה לפנות בוקר, בזמן שישנה ביחד עם אחותה באוהל, בנפרד מהוריהן, באחד מחופי האגם.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים מהזירה. לפני יומיים החוקרים עצרו את שלבי בחשד שתקף מינית את הנערה. בית משפט השלום בטבריה האריך אז את מעצרו עד ליום שלשי הבא, והיום אישר בית המשפט המחוזי בנצרת לפרסם גם את זהותו.

מוחמד שלבי, החשוד בתקיפה מינית של נערה בת 12 בכנרת - 16 יולי 2020. -, דוברות משטרת ישראל
חשוד באונס נערה בכנרת. מוחמד שלבי/דוברות משטרת ישראל, -

עם פרסום פרטיו, ביקשה המשטרה את סיוע הציבור באיתור נשים נוספות שייתכן ונפגעו על ידו, זאת מאחר שבדיון בעניינו עלה החשד שהיה מעורב בתקיפות מיניות אחרות. במשטרה אף קראו לאזרחים שיש בידיהם מידע נוסף על המקרה או על מעשים אחרים, לפנות ולדווח על כך במוקד 100.

עו"ד סעיד חדד, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר בדיון שהתקיים השבוע בהארכת מעצרו כי "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש החשדות ואנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". עוד טען כי אין בראיות פורנזיות כדי להצביע על עבירת מין. "ייתכן ונגע באוהל או בסביבתו", אמר הסנגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully