וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר תקף מינית בת 12 בעת שישנה עם משפחתה בכנרת

11.7.2020 / 12:46

בעקבות תלונה על תקיפה מינית נגד נערה, הוזעקו שוטרים לחוף צינברי שקמים הסמוך לטבריה. מחקירה ראשונית עולה כי בת ה-12 ישנה יחד עם אחותה הגדולה באוהל נפרד מהוריהן, והתעוררה כשגבר זר נגע בה. עקב שביתת העובדים הסוציאליים, לא מתבצעות כרגע חקירות ילדים

צילום: פרקליטות, N12, עריכה: ניר חן

(בווידאו: 21 שנות מאסר למתן לוגאסי שהורשע בתקיפה פיזית ומינית של קטין, בחודש שעבר)

המשטרה חוקרת במהלך היום (שבת) חשד לפגיעה מינית בילדה בת 12, שנעשתה לפי החשד בחוף צינברי שקמים בכנרת, הסמוך לטבריה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הילדה ישנה יחד עם אחותה הגדולה באוהל נפרד מהוריהן, והתעוררה כשגבר זר נגע בה.

השוטרים שהוזנקו למקום לפנות בוקר, עוסקים מאז בגביית עדויות ואיסוף ממצאים בחוף. הילדה פונתה לבית החולים, ובשלב זה לא ניתן לקבוע כמה חמורה הפגיעה. בנוסף לכך, בעקבות שביתת העובדים הסוציאליים, לא מתבצעות כרגע חקירות ילדים.

מטיילים בפסח בחופי הכנרת, 1 באפריל 2018. רשות הכינרת, מערכת וואלה! NEWS
חופי הכנרת/מערכת וואלה! NEWS, רשות הכינרת

בשל מזג האוויר הנאה, חופי הכנרת היו עמוסים במיוחד במהלך סוף השבוע, כשיותר מ-40 אלף נופשים בילו בחופים השונים. מאיגוד ערים כנרת נמסר כי החופים אמנון, גופרה וצינברי - נסגרו בשל העומס.

עוד בוואלה!

אחרי חורף גשום וחודשיים של סגר, בכנרת מודאגים בעיקר מהאלכוהול

לכתבה המלאה

במסיבת עיתונאים שערכו לקראת פתיחת עונת הרחצה בחופי הכנרת, הדגישו ברשות הכנרת את חומרת תופעת שתיית האלכוהול בים, בעוד שהחוק הקיים מונע מהמשטרה ומפקחים לאסור השטה בשכרות של אופנועי ים או סירות מרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully