וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ללא עבר פלילי: החשוד בתקיפה המינית של בת ה-12 בכנרת

15.7.2020 / 12:20

מעצרו של בן ה-28 מאכסאל שנעצר על ידי המשטרה הוארך בשישה ימים, בחשד כי ביצע עבירות מין בילדה בזמן ששהתה עם הוריה באחד מחופי הימה. ממצאים מחזקים את החשד נגדו, ונבדק אם היה מעורב בתקיפות מיניות נוספות. עורך דינו: "הוא מכחיש את המיוחס לו"

עריכה: ניר חן

(בווידאו: הארכת מעצר החשוד בתקיפה מינית של בת 12 בכנרת, היום)

בית משפט השלום בטבריה האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של תושב אכסאל, בן 28, שנעצר על ידי המשטרה בחשד שתקף מינית בת 12 בכנרת בסוף השבוע. הצעיר חשוד בבעילה אסורה של הילדה, שישנה עם הוריה בחוף צינברי-שקמים בכנרת.

מפרטי האירוע עולה שהילדה ישנה עם אחותה באוהל נפרד מהוריהן. במהלך הדיון היום באולמו של השופט יריב נבון התברר כי קיימים ממצאים פורנזיים המחזקים את החשד נגד העצור וכן ראיות טכנולוגיות מתיעוד מצלמות אבטחה בחוף הקושרות את החשוד למעשה.

עוד עלה בדיון כי קיים חשד שהחשוד, רווק ללא עבר פלילי, מעורב בתקיפות מיניות נוספות. בשלב זה הוא שותק בחקירתו.

הארכת מעצרו של החשוד בתקיפה מינית של ילדה בת 12 בכנרת בבית משפט השלם, בטבריה 15 ביולי 2020. -, אתר רשמי
החשוד בתקיפת בת ה-12 בכנרת בביהמ"ש, היום/אתר רשמי, -

בית המשפט אסר לפרסם את שמו עד מחר בשעה 12:00 באם לא יוגש ערעור. ההשהייה עליה הורה בית המשפט בפרסום שמו של החשוד שנויה במחלוקת נוכח העובדה כי המעצר הוארך בשישה ימים, דבר המעיד על עוצמת החשדות ובמיוחד על רקע החשד כי העצור מעורב בעבירות מין נוספות. פרסום שמו ותמונתו עשויים להביא לזיהויו ולסייע בחקירת אירועים אלו, אם אכן קרו.

עו"ד סעיד חדד, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש החשדות ואנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". עוד טען כי אין בראיות פורנזיות כדי להצביע על עבירת מין. "ייתכן ונגע באוהל או בסביבתו", אמר הסנגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully