וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים לשסף את הגרון - ותקף: גבר בן 38 מואשם שאנס זקנה בביתה

פאדי סלימאן נאשם שהגיע לבית אמו של מעסיקו, דחף אותה, נעל את הדלת, ותקף. זאת, בטרם הצליחה להיחלץ ולהזעיק עזרה. כתב האישום מייחס לו עבירות של אינוס, מעשה מגונה ותקיפה, והפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו

10 שנוטת מאסר לבן 60 שהורשע במעשים מגונים כשהשתמש בסם אונס/צילום: יואב איתיאל, עריכה: ניר חן

(בווידאו: עשר שנות מאסר לבן 60 שהורשע במעשים מגונים בעקבות שימוש בסם אונס)

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (שלישי) על הגשת כתב אישום נגד פאדי סלימאן, בן 38, בעבירות של אינוס, מעשה מגונה ותקיפת זקנה כבת 76 בביתה. כמו כן, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט המחוזי בעיר להורות על מעצרו של סלימאן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

סלימאן עבד בעסק שניהל בנה של האישה, ושהה בכשני לילות בתחילת החודש ביחידת דיור שהיא משכירה. על פי כתב האישום הוא תקף אותה בביתה ונעל את הדירה עד שהצליחה להזעיק עזרה.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
"ביקש שתאפשר לו לישון, וכשסירבה תקף אותה"/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

ביום המעשה, כך נטען, הגיע סלימאן לביתה של האישה וביקש שתאפשר לו לישון שוב באחת מיחידות הדיור, אך נתקל בסירוב. לאחר מכן, על פי כתב האישום, הוא דחף אותה בחוזקה לתוך חלל הבית, נעל את הדלת מבפנים, ולקח את המפתחות.

עוד בוואלה!

"פסיקה תקדימית": 10 שנות מאסר לעבריין מין שהשתמש בסם אונס

לכתבה המלאה

לאחר מכן, כך נטען, הוא הפיל אותה על רצפת ביתה, השליך הצידה את מכשיר הטלפון הנייד שלה, איים עליה כי יחתוך את גרונה אם תעז לצעוק בסכין שלקח מהמטבח, ואנס אותה. בשלב מסוים היא הצליחה לחמוק ממנו לחדר השינה, שם נעלה את עצמה וצעקה מהחלון לשכנים לבוא לעזרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully