וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אונס בת ה-13 בדרום: הפרקליטות סגרה את התיק נגד כל החשודים

13.7.2020 / 17:06

הורי הנערה התלוננו בחודש ספטמבר האחרון כי ארבעה נערים אנסו אותה במקלט בתחומי בית הספר שבו למדו. לאחר שבסוף אוקטובר המשטרה העבירה את התיק לפרקליטות, לוואלה! NEWS נודע כי הוחלט בשבוע שעבר לסגור את התיקים נגדם, בחלק מהמקרים מחוסר ראיות ובחלקם מחוסר אשמה

בווידאו: עימות בין הוריי של ילדה לחשודים באונס בדרום/מערכת וואלה! NEWS

(בווידאו: הוריה הנערה בת ה-13 מתעמתים עם צוות בית הספר, ספטמבר 2019)

פרקליטות מחוז דרום החליטה לסגור את התיק נגד נערים שנחשדו באונס בת 13 בשטח בית ספר בדרום - כך נודע לוואלה! NEWS היום (שני).

הפרשה החלה בחודש ספטמבר האחרון, אז התלוננו הורי הנערה כי היא נאנסה במקלט בבית הספר בו היא לומדת על ידי ארבעה נערים. חוקרי מרחב נגב של המשטרה פתחו בחקירה, ערכו מסדרי זיהוי, חקרו את הנערים החשודים מבית הספר ואף עצרו כמה מהם - אך אלו שוחררו לבסוף. בסוף חודש אוקטובר העבירה המשטרה את התיק לפרקליטות.

המיקום בו התרחש האונס הקבוצתי בדרום  כנגד בת ה- 13. אתר רשמי, אתר רשמי
בת ה-13 טענה כי הנערים שאנסו אותה צילמו את המעשה. המקום בו התרחש האירוע על פי התלונה/אתר רשמי, אתר רשמי

לפני כמה חודשים נסגר התיק נגד חלק מהנערים שנחשדו במסגרת הפרשה, ובשבוע שעבר הוחלט בפרקליטות המחוז לסגור את התיק נגד כל היתר, בחלק מהמקרים מחוסר אשמה ובאחרים מחוסר ראיות.

עוד בוואלה!

בתוך מקלט בבית הספר: בני 17 חשודים באונס נערה בת 13 בדרום

לכתבה המלאה

אביה של הנערה טען כי היא סיפרה לו על המעשים הקשים שחוותה בשטח בית הספר וכי הנערים החשודים אף צילמו אותה בעת האונס. "באתי ביום שישי הביתה. היא אמרה לי אבא אני רוצה לדבר איתך... היא אמרה לי אבא, אל תכעס. שאלתי אותה מה קרה. חשבתי שאולי תספר לי שקרה משהו בלימודים. היא אמרה אבא, אנסו אותי. שאלתי אותה מי? מה? היא אמרה לי שאלה היו ארבעה. 'אנסו אותי. קשרו אותי. סתמו לי את הפה עם סלוטייפ. הם הרסו משפחה שלמה. הם הרסו ילדה", אמר האב. "לא מעניין אותי כלום. אני רק יודע שאני לא אעזוב את הילדה. עם כל כמה שהמצב אצלנו קשה עכשיו נהיה עוד יותר קשה. רצחו אותנו ואותה. רצחו אותה. היא חיה מתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully