וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד מלון בתל אביב נעצר בחשד שאנס צעירה בספא

10.7.2020 / 19:26

החשוד, תושב העיר כבן 45, נעצר כשברשותו סמים. מעדות הצעירה עלה החשד שהאיש נתן לה משקה אלכוהולי ואז ניצל את מצבה. בית משפט השלום האריך את מעצרו בחמישה ימים

10 שנוטת מאסר לבן 60 שהורשע במעשים מגונים כשהשתמש בסם אונס/צילום: יואב איתיאל, עריכה: ניר חן

(בווידאו: 10 שנות מאסר לבן 60 שהורשע במעשים מגונים בעקבות שימוש בסם אונס)

עובד במלון בתל אביב' נעצר אתמול (חמישי) בחשד שאנס צעירה בשנות ה-20 לחייה בעת ששהתה בספא של המלון. מעדותה של הצעירה במשטרה עלה החשד שהעובד, כבן 45 נתן לצעירה משקה אלכוהולי והביאה לערפול חושים. בשלב זה, ניצל את מצבה ואנס אותה.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה ומסרה כי במהלך מעצרו נמצאו ברשותו סמים וממצאים נוספים שעשויים לשמש כראיות נגדו. הבוקר בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, עד 14 ביולי.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
על החשוד נמצאו סמים וממצאים נוספים/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

לפני ארבעה ימים גזר בית המשפט המחוזי בנצרת עשר שנות מאסר בפועל על שמואל בן אבו, בן ה-60 ממושב אבן מנחם שבגליל המערבי. זאת, לאחר שהורשע בעבירות של שימוש בסם אונס, מעשה מגונה, שלילת כושר התנגדות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, גניבה, נטילת נכסים לשם סחיטה ואיסור הלבנת הון. בנוסף לכך, נגזרו עליו מאסר על תנאי ופיצויים למתלוננות.

בן אבו ביצע את העבירות בחמש נשים ובנערה, בחמישה מקרים שונים, בארבעה מהם החדיר סם אונס לכוסות המשקה של קורבנותיו. פסק הדין נחשב תקדימי מאחר שזו הפעם הראשונה בה שימוש בסם אונס הוכח מדעית בבית משפט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully