וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל ששוגר ממסוק קרב נפל במועצה האזורית אשכול; נזק נגרם למבנה

הטיל שוגר במסגרת תקיפת צה"ל נגד יעדי חמאס בדרום רצועת עזה, בתגובה להפרחת בלוני תבערה לשטח ישראל. לא היו נפגעים בתקרית ונזק קל נגרם למבנה חקלאי. צה"ל: הנפל יפונה בקרוב והאירוע מתוחקר. לדברי תושב המקום, "הטיל נפל קרוב לבתים, מפחיד לחשוב מה היה יכול לקרות"

בווידאו: זירת נפילת הטיל במועצה האזורית אשכול/צילום: שי מכלוף עריכה: ניר חן

טיל ששוגר ממסוק קרב של צה"ל נחת הלילה (רביעי) ביישוב בשטח המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים בתקרית ונזק קל נגרם למבנה חקלאי ביישוב. הטיל שוגר במסגרת תקיפת צה"ל נגד יעדי חמאס בדרום רצועת עזה, בתגובה להפרחת בלוני תבערה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי בשל תקלה נפל הטיל במרחב עוטף עזה אך לא התפוצץ. הנפל יפונה בשעות הקרובות והאירוע מתוחקר.

הטיל, מתוצרת אמריקנית, יסולק בידי אנשי היחידה לסילוק פצצות של חיל ההנדסה, והתחקיר יוצג למפקד חיל האוויר עמיקם נורקין עם סיומו.

תושב היישוב שבו נפל הטיל סיפר כי "בסביבות השעה 1:00 בלילה שמענו רעשים של הפגזות, לא היה חריג במיוחד, אנחנו רגילים לזה. לאחר מכן היו הפצצות חזקות ואז הבנו בבוקר שאחד מהטילים של צה"ל נפל בקיבוץ. זה מפחיד, ויכול היה ליפול על בית בקיבוץ. מקום הפגיעה מרוחק רק ב-200 מטרים מבתי התושבים בקיבוץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיל שנפל בשטח המועצה האזורית אשכול, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הלילה תקפו כוחות צה"ל בעזרת מטוסי קרב וטנקים מתחם צבאי, תשתיות תת-קרקעיות ועמדות תצפית של ארגון הטרור. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחים", נמסר מדובר צה"ל. "חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

דובר חמאס פאוזי ברהום אמר הבוקר כי המשך ההסלמה הישראלית מעידה כי היא ממשיכה בפשעים, אך הם לא ירתיעו את עמנו. המצור שמטילה ישראל על יותר משני מיליון פלסטינים ברצועת עזה מזה 14 שנה במטרה להרוס את חיי התושבים ולבודד אותם גאוגרפית, חברתית ומדינית לא יכול להתקבל במציאות ולא ניתן להמשיך לשתוק עליו".

עוד בוואלה!

בתגובה לשיגור בלוני התבערה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבנה שנפגע בנפילת הטיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
נפילת טיל הלילה בשטח מועצה אזורית אשכול במהלך התקיפה של יעדי טרור ברצועת עזה, 12 באוגוסט 2020. ביטחון אשכול, אתר רשמי
המבנה שנפגע בנפילת הטיל, הבוקר/אתר רשמי, ביטחון אשכול

בשבוע האחרון התחדש טרור הבלונים מרצועת עזה, באופן שהוביל להתחממות הגזרה. רק אתמול כ-60 שריפות פרצו במוקדים שונים באזור הדרום כתוצאה מבלוני הנפץ. השריפות העיקריות פרצו במועצות האזוריות חוף אשקלון, אשכול, שער הנגב ומרחבים. משירותי הכבאות נמסר כי במרבית המוקדים הדלקות היו קטנות, אך בחלקם נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully