וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו חיים על זמן שאול": נבואת סוף העולם צפויה להתגשם בכל רגע בגלל ישראל

24.8.2020 / 0:06

אין לכם זמן להיפרד: על פי נבואה המבוססת על הברית החדשה, סוף העולם כבר כאן - ואנחנו אלה שהתחלנו את תקופת קץ הימים ב-1948. זוכרים מה קרה אז, כן?!

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

חובבי תיאוריות קונספירציה הפנו את תשומת לבם של המאמינים לספר הבשורה על-פי מתי, אחת מארבע הבשורות בברית החדשה, בה מופיעה לכאורה נבואת קץ הימים. על פי "חזאי האפוקליפסה", סוף העולם כפי שמתואר בספר הבשורה קורה ממש עכשיו ותהליכו החל כשקמה מדינת ישראל בשנת 1948.

באתר "שעון נבואת סוף הימים" נכתב: "הסימן הראשון לסוף העולם החל בהכרזה על הקמתה של מדינת ישראל ב-14 במאי 1948. ישראל היא ארץ הקודש וברגע שהוקמה מחדש לאחר מלחמת העולם השנייה כדי לפעול כמרחב בטוח לעם היהודי, זה היה רק עניין של זמן עד שהאפוקליפסה תחל. ישו סימן את אירוע הקמת המדינה ככזה שיביא לחזרתו העתידית. נבואתו כלולה במשל עץ התאנה ללא פרי (הבשורה על-פי מתי, פרק כד', פסוקים 32-25) המדברת על קץ הימים".

סוף העולם. GettyImages
סוף העולם קרוב מאי פעם?/GettyImages

באתר מסבירים: "יום לפני, הוא נשא את הנאום שלו. הוא שם קללה על עץ התאנה וייבש אותה (מתתיהו, פרק כא', פסוקים 18-19). זו הייתה נבואה סמלית לפיה אלוהים ישפוך במהרה את חמתו על העם היהודי בגלל עקרותו הרוחנית בדחיית בנו. למחרת הזכיר ישו לתלמידיו את עץ התאנה. הוא אמר להם להשגיח שהעץ יפרח שוב. במילים אחרות, הוא אמר שיש להמתין ללידתה המחודשת של ישראל. הוא ציין שכאשר עץ התאנה יפרח שוב, הוא יהיה בשערי שמים, מוכן לחזור (מתתיהו, פרק כד', פסוק 33). חשוב לא פחות, הוא הוסיף הבחנה מעניינת: 'אמן אומר אני לכם כי לא יעבור הדור הזה עד אשר יהיו כל אלה' (מתתיהו כד', פסוק 34). איזה דור? הדור שרואה את עץ התאנה פורח. אנחנו הדור הזה. עץ התאנה פרח. ישו נמצא בשערים. אין דרך להימלט מהמסקנה שאנחנו חיים על זמן שאול. סימני סוף הימים עומדים בפנינו והם צועקים לתשומת ליבנו".

משל התאנה ללא פרי. Photo by Harry Kossuth, Phillip Medhurst, אתר רשמי
משל התאנה ללא פרי/אתר רשמי, Photo by Harry Kossuth, Phillip Medhurst

עם זאת, אין לכם באמת סיבה להילחץ, כי כל מדען ידע להגיע לכם שהאפוקליפסה אינה נמצאת מעבר לפינה ותחזיות סוף העולם חוזרות על עצמן כבר מאות שנים - כשאף אחת מהן לא התגשמה. ב- Time & Date מזכירים: "סוף העולם קרוב - שוב! במשך מאות שנים נביאי יום הדין ניבאו את האפוקליפסה, אבל יש מלכוד קטן: אף אחת מתחזיות סוף העולם לא התגשמה".

  • עוד באותו נושא:
  • סוף העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully