וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח מחודש של כתבי בני המאיה: זה התאריך שבו סוף העולם יגיע השנה?

5.7.2020 / 0:09

מומחי יום הדין עברו על כתבי בני המאיה והגיעו למסקנה שיש תאריך ליום בו נמות כולנו. כומר נוצרי אוונגליסטי מאמין שבני המאיה טעו בתחזית שלהם ב-8 שנים ושסוף העולם יגיע ביום הולדתו השנה. פתחו יומנים

ב-2012 התכוננה האנושות לסוף העולם לפי נבואת בני המאיה/עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

בסרטון - כבר ב-2012 התכוננה האנושות לסוף העולם לפי נבואת בני המאיה

עכשיו אתם מבינים למה העולם לא הגיע לסופו ב-2012 ושוב ביוני 2020? בני המאיה פשוט התבלבלו להם עם לוח השנה וביססו פעמיים תחזיות לא נכונות, אבל פעם שלישית גלידה. כל זה לפי כומר נוצרי אוונגליסטי מוכר שטוען כי אנשי שבט המאיה טעו ב-8 שנים כשניבאו שסוף העולם יגיע ב-21 בדצמבר 2012. כלומר, על פי התחזיות העכשוויות - העולם יגיע לסופו ב-21 בדצמבר 2020. האמת? נשמע כמו סוף הגיוני יותר לשנה הנוראית הזאת.

תרבות בני המאיה הקדומה, שהייתה קיימת במקסיקו ובמרכז אמריקה.מ-1,800 לפנה"ס, תמיד הדהימה ארכאולוגים לאור הבנתם המתקדמת באסטרונומיה, הנדסה, מתמטיקה ולוחות שנה. בגלל זה חשש כל העולם לפני כשמונה שנים מהתאריך 21 בדצמבר, 2012. התאריך הזה ציין את סוף המחזור בן 5,126 שנים של לוח השנה שפיתחו בני המאיה ולכ רבים האמינו שזה התאריך של סוף העולם.. מן הסתם שהצלחנו לשרוד את היום הזה והאפוקליפסה, כמובטח, לא הגיעה. באותו זמן צאצאי בני המאיה שחיים במקסיקו, וכן חוקרים וארכיאולוגים, הבהירו שהכתבים העתיקים שהותירו בני התרבות שנכחדה באופן מסתורי לא מנבאים את סוף העולם - אלא בסך הכל את סיומו של מחזור ותחילתו של מחזור חדש, בלוח שנה ששב ומתחדש שוב ושוב.

אלא שכעת הכומר פול בגלי, עדכן את התחזית האפוקליפטית בערוץ היוטיוב שלו, טען שוא חישב מחדש את הדבריהם והם פשוט טעו בשמונה שנים והוסיף שה-21 בדצמבר הוא גם יום ההולדת שלו ואין כמו לחגוג יום הולדת במסיבה סוף. לדברי בגלי, שמגיע במקור מאינדיאנה, המנהיגים הרוחניים העלו כמה תחזיות שלא יצאו לפועל (מן הסתם. דיווחנו על כמה מהן לשווא). בין התחזיות הכושלות הללו הופיע התאריך האחרון של ה-21 ביוני, אז נאמר שליקוי החמה הוא "תחילת הסוף".

הכומר פול בגלי בתחזית על סוף העולם. YouTube/Paul Begley, צילום מסך
וואו, הוא בהחלט נראה בן אדם אמין. הכומר פול בגלי/צילום מסך, YouTube/Paul Begley

באחד מסרטוני היוטיוב שלו הסביר ביגל: "כמובן, זקני המאיה אמרו שזה יכול היה להיות סוף העולם היום (ה-21 ביוני). יתכן שהם טעו. ובכן, ברור שהם טעו ב-21 בדצמבר 2012. הם חזו שאם זה לא יהיה סוף העולם, הוא בהחלט יגיע ביום ההולדת שלי. 21 בדצמבר 2020, במהלך החיבור הגדול - כשצדק ושבתאי יתקרבו זה לצד זה בטווח של 0.1 מעלות ויצרו את הכוכב הבהיר ביותר בשמיים מאז כוכב בית לחם. זה כל כך נדיר וזה הולך לקרות בנקודת ההיפוך החורפית. זה יהיה ב -21 בדצמבר 2020. בני המאיה מתארגנים מחדש ואומרים שזה בהחלט יכול להיות סוף העולם כפי שאנחנו מכירים אותו".

היינו חייבים

הוא הוסיף: "כמה מזקני המאיה, שהיו כל כך בטוחים שסוף העולם יגיע ב-21 בדצמבר, יום ההולדת שלי, בשנת 2012 פספסו את זה. הם אומרים שהם טעו ב-8 שנים ושזה יקרה ביום ראשון, ה-21 ביוני 2020, בהתבסס על לוח השנה של בני המאיה. אבל אם גם אז זה לא יקרה (וזה אכן לא קרה), זה בהחלט יקרה ביום ההולדת שלי, ה-21 בדצמבר 2020, במהלך החיבור הגדול". ניתן להם הזדמנות שלישית, מה אתם אומרים? מן הסתם נפגש פה גם אחרי ה-21 בדצמבר 2020 ונשמע את ההסבר של הכומר לטעות שלו ואת הנבואה הבאה שלו לסוף העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully