וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שני ברציפות: שריפת קוצים פרצה בשער הנגב חשד שנגרמה מבלון תבערה

עודכן לאחרונה: 7.8.2020 / 14:29

השריפה השתוללה במקום ונבדק חשד כי נגרמה כתוצאה מבלון נפץ ששוגר מרצועת עזה. גם אתמול פרצו מספר שריפות בשטחים פתוחים בעקבות הפרחת בלוני תבערה ובתגובה תקף צה"ל תשתית קרקעית של חמאס בצפון הרצועה

בווידאיו: שריפה במועצה האזורית שער הנגב, חשד שנגרמה כתוצאה מבלוני תבערה/מערכת וואלה! NEWS

שריפת קוצים פרצה היום (שישי) במועצה האזורית שער הנגב. נבדק חשד שהאש פרצה בעקבות שיגור בלוני תבערה מרצועת עזה. צוותי כיבוי נמצאים במקום ופועלים לכיבוי הדליקה.

צוות כיבוי מתחנות אשקלון וקריית גת פעל בסיוע יחידות מתנדבים מנחל עוז וכפר עזה יחד עם קק"ל כדי לכבות את האש שמשתוללת באזור ניר עם. אחרי כשעה וחצי הושגה שליטה על הדליקה והצוותים במקום ביצעו כיבוי סופי של האש. חוקרי שריפות מתחנות קריית גת ואשקלון שהגיעו לזירה חוקרים את מקור השריפה.

גם אתמול הופרחו בלוני נפץ לעבר שטח ישראל, ובשלושה מהמקרים פרצו שריפות בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול ובמועצת חוף אשקלון. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו תשתית תת קרקעית של חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה להפרחת הבלונים.

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר התקיפה אמש כי "מדינת ישראל לא תקבל שום הפרת ריבונות ופגיעה בתושבי הדרום. בעזה צריכים להבין שאין פתרון אחר - רק החזרת הבנים הביתה ושקט יביאו לצמיחה כלכלית ברצועה". הוא הוסיף כי "אם ארגוני הטרור עוד לא הבינו: מי שיעמיד את ישראל במבחן - יפגע קשות".

הצתה מבלון תבערה ליד נחל עוז 14 ביוני 2019. צילום: אביב הרץ/TPS, TPS
צוותי כיבוי פועלים בשריפה שפרצה בשל בקבוקי תבערה, בקיץ שעבר/TPS, צילום: אביב הרץ/TPS

בלילה שבין ראשון לשני מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו יעדים של חמאס, בתגובה לירי רקטה שבוצע לעבר שדרות. מדובר צה"ל נמסר אז כי במהלך התקיפה נפגעו אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות, ובנוסף הותקפו התשתיות עצמן.

עוד בוואלה!

בתגובה להפרחת בלוני התבערה: צה"ל תקף בצפון רצועת עזה

לכתבה המלאה

הרקטה ששוגרה לעבר שדרות יורטה על ידי כיפת ברזל, ורסיסי היירוט נפלו באחד מרחובות העיר וגרמו נזק לכלי רכב, ששמשתו התנפצה. הרקטה שוגרה מרצועת עזה בזמן שעשרות רכבים חנו במתחם דרייב-אין מיוחד שנחנך ברחבת השוק העירוני, וצפו בסרט. לא היו נפגעים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully