וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרי מנדטים: הליכוד במגמת היחלשות, בנט מתחזק

כחול לבן יורדת לשמונה מנדטים והליכוד ל-29 מנדטים - כך לפי חדשות 13. לפי סקר של כאן 11, לגוש ימין-חרדים יש 62 מנדטים. על פי הסקרים, גוש הימין בראשות נתניהו זוכה ל-63-62 מנדטים. מפלגת ימינה זוכה בסקרים ל-19 ו-15 מנדטים

בווידאו: עימות אישי בין נתניהו ללפיד במליאת הכנסת/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיכה את מגמת ההיחלשות ועומדת על 29 מנדטים - כך עולה היום (חמישי) מסקר מנדטים שפורסם בחדשות 13. כחול לבן בראשות בני גנץ ממשיכה גם היא להיחלש ועומדת על 8 מנדטים בלבד. בסקר שפורסם בחדשות כאן 11 נרשמה מגמה דומה, שם עולה כי אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד תחלש בשישה מנדטים ויקבל 30 מושבים בכנסת.


מסקר חדשות 13 עולה כי ימינה בראשות ח"כ נפתלי בנט מתחזקת ל-19 מנדטים. יש עתיד - תל"ם ברשות ח"כ יאיר לפיד גם היא עם 19 מנדטים.

הרשימה המשותפת זכתה ל-15 מנדטים, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 8 מנדטים, כך גם ש"ס בראשות השר אריה דרעי. יהדות התורה עם 7 מנדטים, ומרצ עם 7 מנדטים גם כן. לפי הסקר, גוש המרכז שמאל זוכה ל-49 מנדטים, גוש הימין עם 63 ואילו ליברמן עם 8.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון במליאת הכנסת, 5 באוגוסט 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
מפלגתו נחלשת בסקרים. נתניהו/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

מסקר שפורסם בכאן 11 עולה כי לגוש הימין-חרדים ברשות נתניהו 62 מנדטים, כשליברמן לא מתפקד כלשון מאזניים עם 7 מנדטים. גוש המרכז-שמאל זוכה ל-51 מנדטים, והמפלגה השנייה בגודלה לפי הסקר היא יש עתיד עם 17 מנדטים.

לפי הסקר, שנערך על ידי מכון קאנטאר, הרשימה המשותפת תישאר השלישית בגודלה ותתחזק ל-16 מנדטים. מי שמזנקת היא ימינה בראשותו של נפתלי בנט שזוכה בסקר ל-15 מנדטים, לעומת 6 מנדטים בלבד כיום. כחול לבן צונחת ל-12.

מפלגות ש"ס ויהדות התורה עם 9 ו-8 מנדטים. ישראל ביתנו מקבלת בסקר 7 ממנדטים ומרצ היא המפלגה הקטנה ביותר עם 6. העבודה, הבית היהודי, גשר, עוצמה יהודית ודרך ארץ - לא עוברות את אחוז החסימה.

עוד בוואלה!

ראשי הסיעות החרדיות לנתניהו וגנץ: לא נשתף פעולה עם יוזמה להקדמת הבחירות

לכתבה המלאה
בווידאו: נפתלי בנט תוקף את הממשלה על הטיפול במשבר הקורונה/צילום: ערוץ כנסת
נפתלי בנט במליאת הכנסת, 15 ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
מזנק בסקרים. נפתלי בנט יו"ר ימינה/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לפי סקר כאן 11, בתשובה לשאלה מי מתאים יותר לעמוד בראש ממשלת ישראל, השיבו 37% כי ראש הממשלה נתניהו הוא המועמד המתאים. 19% הביעו תמיכה בנפתלי בנט, 15% ענו כי יאיר לפיד הוא שמתאים להיות ראש הממשלה. 10% מהנשאלים תמכו בשר הביטחון גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully