וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינוי של ניסנקורן למנכ"ל משרד המשפטים - היועמ"ש של כחול לבן

שר המשפטים הודיע כי החליט למנות את עו"ד שימי בראון, המכהן גם כמזכיר קיבוץ שפיים וכיועץ המשפטי של המפלגה. עם מינויו צפוי בראון, כיום שותף במשרד מרינברג-בראון ושות', לחדול משאר עיסוקיו. ניסנקורן: "הוא יוביל את משרד המשפטים בצורה המקצועית והערכית ביותר"

בווידאו: בני גנץ בסיור במשרד המשפטים/קרדיט: טל עוז, משרד הביטחון

שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיש היום (רביעי) לנציב שירות המדינה את מינויו של עורך הדין שמעון (שימי) בראון לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים. עו"ד בראון מתמחה בתחום המשפט האזרחי והמשפט המנהלי - דיני תאגידים, דיני עבודה, משפט מנהלי, משפט חוקתי וליטיגציה.

בראון, כיום שותף במשרד עורכי הדין מרינברג-בראון ושות', עוסק בתחום המשפט במשך 20 שנה והוא בעל ניסיון עשיר בניהול משפטי. בראון מכהן גם כמזכיר קיבוץ שפיים וגם כיועץ המשפטי של מפלגת כחול לבן, אך ניסנקורן הבהיר כי הוא יסיים את תפקידיו אלה עם אישור מינויו למנכ"ל משרד המשפטים.

עו"ד שימי בראון, מנכ"ל משרד המשפטים. thi, צילום מסך
"אדם בעל ניסיון משפטי וניהולי עשיר". עו"ד שימי בראון, מנכ"ל משרד המשפטים/צילום מסך, thi

השר ניסנקורן אמר כי "עו"ד בראון הוא אדם בעל ניסיון משפטי וניהולי עשיר, והוא ניחן ברגישות חברתית גבוהה". הוא הוסיף כי "אני סמוך ובטוח שיוביל את משרד המשפטים בצורה המקצועית והערכית ביותר".

עוד בוואלה!

קבינט הקורונה דן במגבלות: נתניהו דוחף לסגר - בניגוד לעמדת גמזו

לכתבה המלאה
שר המשפטים אבי ניסנקורן. אלעד מלכה
"יוביל את המשרד בצורה הערכית ביותר". השר ניסנקורן במסדרונות משרד המשפטים/אלעד מלכה

ניסנקורן הודה לעו"ד סיגל יעקבי, על כך שנרתמה לשמש בתפקיד ממלאת מקום המנכ"ל עד כה. לדבריו היא "עשתה זאת במסירות גדולה ובכישרון רב". הוא הוסיף כי "עו"ד יעקבי תמשיך לכהן כאפוטרופוס הכללי וכונסת הנכסים הרשמית במשרד במשפטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully