וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד השחיתות השלטונית: עשרות הפגינו מול ביתו של אוחנה

עודכן לאחרונה: 5.8.2020 / 23:59

כוחות משטרה גדולים הוצבו באזור ביתו של השר לביטחון הפנים בתל אביב, שבו השתתפו עשרות בני אדם במחאה על אלימות המשטרה במהלך הפגנות הקודמות. גם באירוע המחאה הקודם מול ביתו של אוחנה, שנערכה ביום חמישי שעבר, השתתפו עשרות בני אדם

בווידאו: הפגנה מול ביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה/צילום: שלומי גבאי

עשרות בני אדם הפגינו הערב (רביעי) מול ביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בתל אביב, במסגרת המחאה נגד השחיתות השלטונית, ובמחאה נגד אלימות המשטרה במהלך ההפגנות הקודמות. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור, וחסמו לתנועה את רחוב הסוללים, בין רחוב תובל ודרך השלום.

המשטרה הבהירה כי לא תאפשר למפגינים לפתוח בתהלוכה בתום ההפגנה, משום שלא נתבקשה להיערך לכך על ידי המפגינים, ולא סוכם עם המשטרה על אפשרות כזאת. גם באירוע המחאה הקודם מול ביתו של אוחנה, שנערכה ביום חמישי שעבר, השתתפו עשרות בני אדם.

הפגנה מול ביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, תל אביב, 5 באוגוסט 2020. מרים אלסטר, פלאש 90
עשרות הגיעו להפגנה. סמוך לביתו של השר אוחנה, היום/פלאש 90, מרים אלסטר

ההפגנה היתה חלק מגל ההפגנות נגד השחיתות השלטונית. כעשרת אלפים בני אדם השתתפו בהפגנה האחרונה במסגרת זו במוצאי שבת בכיכר פריז בירושלים. מההפגנה יצאו המוחים בתהלוכה לכיוון מעון ראש הממשלה בעיר. מפגינים רבים נשארו באזור כיכר פריז לאחר חצות, ובסביבות השעה 01:15 כוחות משטרה גדולים נפרסו במקום והחלו בפיזורם. 12 בני אדם נעצרו ועוכבו על ידי המשטרה במהלך הפינוי, וכמה מגאפונים הוחרמו בניסיון להפסיק את הרעש ברחובות.

עוד בוואלה!

הבנאליות של "שנאת חינם": נתניהו ואוחנה מסכנים את שלום המפגינים

לכתבה המלאה
הפגנה מול ביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, תל אביב, 5 באוגוסט 2020. מרים אלסטר, פלאש 90
מחו גם נגד אלימות משטרתית. סמוך לבית השר אוחנה, היום/פלאש 90, מרים אלסטר

במקביל להפגנה הזו, כאלף בני אדם נוספים הפגינו מול בית משפחת נתניהו בקיסריה. בנוסף לכך, נערכו מפגני מחאה בכ-260 צמתים ברחבי הארץ, והתקיימה גם הפגנה בגן צ'ארלס קלור בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully