וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי נתניהו: "מוות לשמאלנים"; רה"מ הגיב אחרי הביקורת: "מגנה כל הסתה"

4.8.2020 / 17:17

ראש הממשלה ביקר בדוכן פלאפל ברמלה ופגש בתומכים שברכו אותו וקראו "שימותו כל השמאלנים". נתניהו התרחק מהמקום מבלי לגנות את התבטאויות הקשות, ואף לא כלל חלק זה בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות. לאחר שהתעוררה סערה הגיב: "אני שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים"

בווידאו: מפגינים קראו לנתניהו: "מוות לשמאלנים"; רה"מ: "מגנה הסתה ואלימות מכל צד שהוא"/צילום: מערכת וואלה! NEWS, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) בדוכן פלאפל ברמלה, לאחר שסייר בבסיס פיקוד העורף בעיר. בסרטון שפורסם בפייסבוק, ביציאתו מהחנות, הוא פגש בתומכיו שקראו "ביבי אוהבים אותך" ו"שימותו כל השמאלנים". בתיעוד נראה נתניהו מתרחק מהמקום מבלי להגיב או לגנות את ההתבטאויות מצד תומכיו.

ראש הממשלה העלה את סרטון הביקור בדוכן הפלאפל ברשתות החברתיות, וכתב: "עזבו דיאטה, צאו לאכול ולחזק את העסקים הקטנים". אך הקריאות הקשות מצד תומכיו לא נכללו בסרטון. בלשכת נתניהו טענו כי ראש הממשלה לא שמע את הדברים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך ביקורו בפלאפל ברמלה 4 באוגוסט 2020. -, אתר רשמי
"מצפה לגינוי ההסתה והאיומים לרצח נגדי". נתניהו בדוכן הפלאפל, היום/אתר רשמי, -

לאחר שההתבטאויות עוררה סערה, ראש הממשלה הגיב לסרטון ואמר כי הוא "שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים. אצלי זה עקבי: מגנה הסתה ואלימות מכל צד. לא מחוץ לביתי בהפגנות השמאל ולא ברחוב".

נתניהו הוסיף כי "אנחנו חייבים להתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה. אני מצפה מיאיר לפיד, איימן עודה ומנהיגי השמאל לגנות את ההסתה והאיומים לרצח בהפגנות שהם מובילים נגדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully