וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על דברי בנו: ההפגנות פוליטיות, יש שם גם תופעות הזויות"

4.8.2020 / 12:20

ראש הממשלה לא התנער מדבריו של בנו יאיר, לאחר שאמר בריאיון כי המפגינים נגד אביו הם "חייזרים" וכי ההפגנות "מבדרות" אותו. "ההפגנות הן פוליטיות ומתודלקות על ידי השמאל", הדגיש ראש הממשלה

בווידאו: ראש הממשלה בביקור בחמ"ל פיקוד העורף ברמלה/מערכת וואלה! NEWS

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדף היום (שלישי) את הטענות נגד בנו יאיר, לאחר שאמר בריאיון כי המפגינים נגד אביו הם "חייזרים" וכי ההפגנות "מבדרות" אותו. "ההפגנות הן פוליטיות ומתודלקות על ידי השמאל", אמר ראש הממשלה במהלך ביקור בבסיס פיקוד העורף ברמלה. "יש שם גם תופעות הזויות ואני מניח שלזה הוא התכוון".

בעקבות הדברים, מטה מחאת הדגלים השחורים, הנמנה עם מובילי ההפגנות נגד ראש הממשלה, מתח ביקורת חריפה נגדו. "הזוי - זה ראש ממשלה שמעביר לעצמו מיליון שקלים בהטבות מס בזמן שיש מיליון מובטלים בבית", אמרו. "הזוי - זה ראש ממשלה שמכנה את אזרחיו 'מפיצי מחלות', הזוי - זה כשנאשם בפלילים הוא ראש ממשלה בזמן שהוא עסוק מבוקר עד ערב בניהול משפטו. ראש הממשלה הגרוע בהיסטוריה של מדינת ישראל ממשיך בהתקף הפאניקה שלו". במטה הוסיפו כי ימשיכו בהפגנות: "נתראה בבלפור".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הצטרף אף הוא לביקורת. "תופעות מוזרות? בוא נדבר על דברים מוזרים באמת", אמר תוך פנייה לנתניהו. "ממשלה של 36 שרים בתקופת משבר כלכלי עם 21% אבטלה, זה מוזר. מיליון שקל הטבות מס לראש ממשלה כשלאנשים אין מה לאכול, זה מוזר. ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום. פליליים חמורים - מוזר מאוד. אל תתחרה איתנו בדברים מוזרים, הממשלה המנותקת שלך היא אחת התופעות המוזרות והגרועות בתולדות המדינה".

הפגנה נגד השחיתות וראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, 2 באוגוסט 2020.. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
הפגנות נגד ראש הממשלה סמוך למעונו ברחוב בלפור בירושלים/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בנו של ראש הממשלה אמר את הדברים אתמול בריאיון בתכנית "פתחי וזמרי בעם" בתחנת גלי ישראל. בין השאר סיפר על תגובות אביו להפגנות המתרחשות סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. "זה מצחיק אותו, הוא רואה את המראות שכולנו רואים על החייזרים האלה בהפגנות, וזה מצחיק אותו, זה כמו בידור כזה", אמר . "אני מראה לו לפעמים כמה קטעים נבחרים. דברים לא גסים מדי מההפגנות כי בכל זאת זה לא נעים אבל אתה יודע זה מבדר אותו, זה נותן לו קצת כוח אפילו".

בעקבות הסערה שעוררו דבריו, יאיר נתניהו טען בתגובה כי התכוון לתחפושות שעמן מגיעים המפגינים למחאה בבלפור. "כשדיברתי על 'חייזרים' ב'הפגנות' השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב"מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן", כתב בפוסט ברשתות החברתיות.

יאיר בנימין נתניהו. AP
"תופעות הזויות". ראש הממשלה נתניהו ובנו יאיר/AP

הוא הוסיף "יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק - ההסתה והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".

לפני יומיים הורה בית משפט השלום בירושלים ליאיר נתניהו להסיר מחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו פרסם את פרטיהם האישיים של ראשי תנועת "קריים מיניסטר", העומדת אף היא במרכז גל המחאה בבלפור. כמו כן, נדרש נתניהו להימנע מלהטרידם למשך חצי שנה. "אני קובעת כי ניתן צו למניעת הטרדה מאיימת האוסר על המשיב לפרסם כל דבר שיש בו כדי להטריד את המבקשים הטרדה מאיימת לרבות פרטים אישיים שלהם, אף אם ניתן להשיג אותם במאמץ סביר", ציינה השופטת דורית פיינשטיין בהחלטתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully