וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אשקלון נעצר בחשד להתעללות בבתו בת הארבעה חודשים

3.8.2020 / 13:09

הגבר נעצר בעקבות דיווח של בית החולים ברזילי בעיר למשטרה על חשד להתעללות, לאחר שבבדיקה רפואית שנערכה לתינוקת עלה כי היא סובלת מחבלה בראשה. מעצרו הוארך עד יום רביעי

בווידאו: הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה/עריכה: ניר חן

תושב אשקלון נעצר היום (שני) בחשד להתעללות בבתו, תינוקת בת ארבעה חודשים. זאת, לאחר שהתקבל דיווח מבית החולים ברזילי אודות החשד להתעללות, כשבבדיקה רפואית שנערכה לתינוקת התגלה כי היא סובלת מחבלות בראשה.

החשוד הובא לדיון בפני בית משפט השלום באשקלון, ומעצרו הוארך עד יום רביעי. פרטי המקרה הועברו גם לגורמי הרווחה בעיר.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
האב נעצר בעקבות דיווח בית החולים/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים אירע מקרה התעללות נוסף בתינוק בדרום. אז, זוג הורים בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק בן השלושה חודשים - חודשיים בלבד לאחר מעצר דומה. בדומה למעצר היום, גם הם נעצרו בעקבות דיווח מבית החולים ברזילי באשקלון על החשד, לאחר שבבדיקה רפואית עלה כי התינוק סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. ההורים הועברו לחקירה במשטרת אשקלון ונמסר דיווח לגורמי הרווחה בעיר.

עוד בוואלה

ההתעללות בפעוטות ברמלה: מנהלת הגן נעצרה

לכתבה המלאה

חודשיים לפני כן, נעצרו השניים בנסיבות דומות בעקבות בדיקה שנעשתה לתינוק - שהיה אז בן חמישה ימים - בסניף טיפת חלב באשקלון, אליו הובא על ידי הוריו. מבית החולים ברזילי הועבר התינוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התברר כי מצבו בינוני וכי הוא סובל מדימום קשה בראשו - ועלה החשד כי הוריו טלטלו אותו. עם זאת, הוריו שוחררו ממעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully