וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובתה נעצרו בחשד לרצח ילד בן שש בנגב לפני כארבע שנים

3.8.2020 / 12:40

תושבת ערערה בנגב, בת 52, ובתה בת ה-24 נעצרו בחשד לרצח הילד שנמצא ללא רוח חיים על גג של בית ביישוב בשנת 2016. האם העצורה היא אחת מנשותיו של אביו של הילד. מעצרן הוארך עד ליום חמישי. בנוסף, נעצר פלסטיני בן 32 בחשד למעורבות במקרה

צילום: משטרת ישראל/.

אם ובת, תושבת ערערה בנגב בת 52 ותושבת טייבה בת 24, נעצרו היום (שני) בחשד לרצח ילד בן שש בערערה בנגב לפני ארבע שנים. האם החשודה היא אחת מנשותיו של אביו של הילד. כמו כן, נעצר פלסטיני תושב יטא שבגדה המערבית, בן 23, ומעצרו הוארך עד יום חמישי. הנשים הובאו מוקדם יותר היום לדיון בהארכת מעצרן בבית משפט השלום בבאר שבע, והוא הוארך עד ליום חמישי.

ב-2016, נמצא הילד על גג של בית ללא רוח חיים. בשנים שחלפו מאז נעצרו חשודים שונים במעורבות באירוע, ולאחר מכן שוחררו. עם זאת, כעת ישנה התפתחות בחקירה, שהביאה לכך שנעצרו החשודים החדשים בפעילות פעילות משותפת של בלשי ימ"ר נגב, לוחמי יס"מ נגב ויחידת יואב במשטרה.

זירת הרצח בנגב 14 בינואר 2020. דוברות משטרת ישראל
התפתחות בחקירה. ניידת משטרה בנגב/דוברות משטרת ישראל

לדברי עו"ד נאשף דרוויש, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האישה שחשודה ברצח בנה החורג,"אנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה האישה משתפת פעולה עם החוקרים ומכחישה את החשדות. אנו מקווים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". עו"ד מסלם אריאתה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשודה השנייה ברצח, אמר כי "הצעירה מכחישה את כל החשדות וטענה שהיא כואבת את מותו של הילד".

עוד בוואלה!

פורשה ואנשי קש: 9 מואשמים בהקמת ארגון הימורים שגלגל עשרות מיליונים

לכתבה המלאה

לפני כשבועיים אירע מקרה מוות נוסף החשוד כרצח בדרום, כשגבר בשנות ה-50 לחייו מת בביתו באילת. שותפו לדירה נעצר בחשד למעורבות במותו. הוא מסר את גרסתו למשטרה, וחקירת האירוע נמשכת.

הקורבן נמצא ללא הכרה ועם סימני אלימות במקלחת בביתו, ומותו נקבע במקום. שוטרים וכוחות הצלה הוזעקו לזירה בעקבות הדיווח, שהתקבל בסביבות השעה 05:00 בבוקר. גופתו של הגבר נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. חוקרי מרחב אילת פתחו בחקירה ומהמשטרה נמסר כי "נסיבות האירוע בבדיקה".

(עדכון ראשון: 12:40)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ערערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully