וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שוטרי מג"ב נעצרו בחשד לשוד ותקיפת פלסטינים במעבר בדרום

מח"ש עצרה את השלושה בחשד לביצוע שוד מזוין ותקיפה בנסיבות מחמירות. על פי החשד, הם נהגו לתקוף פלסטינים שביקשו לעבור לשטחי ישראל, ולקחת מהם את כספם. מחר הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם

צילום: דוברות משטרת ישראל

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה היום (ראשון) שלושה שוטרי משמר הגבול בחשד ששדדו ותקפו פלסטינים במחסום באזור הדרום. על פי החשד, השלושה נהגו לתקוף פלסטינים שביקשו לעבור לשטחי ישראל ולקחת מהם את כספם. הם יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי הם "רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסים ללוחמים המשרתים בשירות סדיר במג"ב. מדובר במקרה חריג וככל שיאומתו החשדות הרי שאין ללוחמים מקום בשורות החיל".

יחידת שחר 101, שועפאט, 8 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
"אין ללוחמים מקום בשירות החיל". שוטר מג"ב/נועם מושקוביץ

לפני כחודשיים הורשעה שוטרת מג"ב במקרה נוסף של תקיפת פלסטיני. היא הורשעה בעבירות תקיפה, מעשה פזיזות ורשלנות בנשק, וכן בשיבוש הליכי משפט. זאת לאחר שהשוטרת הודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון.

עוד בוואלה!

בועטים בגב ודורכים על הפנים: חבורה תועדה מתעללת בנער ברחובות

לכתבה המלאה

על פי כתב האישום, ב-25 במאי 2018, במהלך משמרת בוקר, עוכב פלסטיני בשער גורן הסמוך לירושלים לצורך בדיקה על ידי הכוח המשטרתי. משנשלל כל חשד נגדו, הודיע לו הכוח המשטרתי כי הוא רשאי לעזוב את המקום. כשהחל להתרחק, ביצעה הלוחמת ירי אל עבר פלג גופו התחתון שלא כדין, ובניגוד לנהלי המשטרה. כתוצאה מהירי, נפגע הפלסטיני בפלג גופו התחתון והוא נפל ארצה. בסיום האירוע, ביקשה הלוחמת מהלוחמים שנכחו במקום שלא יספרו לאיש על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully