וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירתה ללא סיבה: לוחמת מג"ב הורשעה בתקיפת פלסטיני

ביהמ"ש הרשיע את השוטרת בעבירות תקיפה ומעשה פזיזות ורשלנות בנשק, בעקבות ירי שביצעה לעבר פלסטיני לפני שנתיים, לאחר שעוכב לבדיקה משטרתית ולא נמצא נגדו כל חשד. היא הורשעה, במסגרת עסקת טיעון, גם בשיבוש הליכי משפט

צילום: חדשות 13, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בירושלים הרשיע אמש (שני) לוחמת מג"ב שירתה ללא סיבה בפלסטיני, בעבירות תקיפה, מעשה פזיזות ורשלנות בנשק, וכן בשיבוש הליכי משפט. זאת לאחר שהשוטרת הודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון.

על פי כתב האישום, ב-25 במאי 2018, במהלך משמרת בוקר, עוכב פלסטיני בשער גורן הסמוך לירושלים לצורך בדיקה על ידי הכוח המשטרתי. משנשלל כל חשד נגדו, הודיע לו הכוח המשטרתי כי הוא רשאי לעזוב את המקום. כשהחל להתרחק, ביצעה הלוחמת ירי אל עבר פלג גופו התחתון שלא כדין, ובניגוד לנהלי המשטרה. כתוצאה מהירי, נפגע הפלסטיני בפלג גופו התחתון והוא נפל ארצה. בסיום האירוע, ביקשה הלוחמת מהלוחמים שנכחו במקום שלא יספרו לאיש על האירוע.

מתנחלים מתבצרים בבית המכפלה, חברון, 26 ביולי 2017. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
לוחמת מג"ב בירושלים. אילוסטרציה/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

בעקבות הירי, מח"ש פתחה בחקירה פלילית במסגרתה זומנו מספר שוטרים לחקירה. בטרם הגעתה של אחת השוטרות למסירת עדות, התקשרה אליה השוטרת והורתה לה שלא תשתף איש באירוע שכן מדובר באירוע שאסור היה שיתרחש. בעקבות השיחה מחקה השוטרת את הסרטון המתעד את האירוע מהטלפון הנייד שברשותה.

עוד בוואלה!

בעודו מתרחק וללא סיבה: לוחמת מג"ב נאשמת שירתה בפלסטיני באזור י-ם

לכתבה המלאה

מח"ש מסרה כי "לאחר חקירה מאומצת הועמדה הנאשמת לדין בגין חלקה בעבירות תקיפה ושימוש פזיז בכלי ירייה, באירוע שבו נורה אדם בכדור ספוג בעת שהתרחק לעבר המחסום ובלי שהיתה כל הצדקה לכך. במסגרת הסדר הטיעון נקבע כי הנאשמת ביצעה את העבירות בצוותא עם אחרים שהיו עמה בכוח המשטרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully