וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום הוא יקבל קרעים": שני אחים נאשמים בתקיפה ברוטלית של צעיר בבית שאן

28.7.2020 / 14:02

סכסוך מתמשך גלש לתקיפה אלימה מחוץ למסעדה בעיר, כששני צעירים ניגשו למכונית שבה ישב הקורבן, פתחו את הדלתות והחלו לבעוט בו - עד שחברותיו הבריחו אותם. השניים, הנאשמים בתקיפה ואיומים, הודו במעשה רק אחרי שהוצג בפניהם סרטון האירוע, שתועד במצלמות האבטחה

בווידאו: שני אחים תוקפים אדם שהסתכסך איתם/מערכת וואלה! NEWS

עימות טלפוני בין שני צעירים מהצפון הוביל לתקיפה ברוטלית, במסגרתה תקפו שני אחים צעיר אחר בברוטליות - כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד השניים בשבוע שעבר. התקרית האלימה תועדה בסרטון אבטחה.

התקרית התרחשה לפני כשבועיים בבית שאן, כשצעיר מטבריה הגיע יחד עם חברתו ובחורה נוספת לאכול במסעדה בבית שאן. במקום הם הבחינו בתושב העיר, רגב אלוק, בן 19.

על פי כתב האישום, בין אלוק לבת הזוג של הטברייני פרץ בעבר עימות, נוכח חשדו של אלוק כי אותה צעירה הכירה לחברתו גבר אחר. בעקבות זאת הוא איים עליה בשיחה טלפונית כי יזרוק לה רימון לבית, וישלח אליה אנשים. כשהכירה את בן זוגה סיפרה לו על אותה שיחת איומים, ובעקבות זאת הוא התקשר לאלוק ושוחח איתו על כך. בהמשך הוא גם העלה סרטון לאינסטגרם בו הוא מדבר על אלוק.

תיעוד: שני אחים תוקפים בבעיטות אדם שהסתכסך איתם. -, אתר רשמי
פתחו את דלתות המכונית - ותקפו. תיעוד האירוע/אתר רשמי, -

בעקבות המתח ששרר ביניהם, כשבני הזוג הבחינו באלוק במסעדה, ביקשה הבחורה מהחבר שלה שייצא מהמקום ויחזור למכונית שהמתינה להם, בה ישבו גם נהג ואדם נוסף במושב הקדמי. אלוק התקשר לאחיו ירדן, בן 21, וביקש ממנו להגיע למקום. בכתב האישום שהוגש נגד השניים אף נטען כי האח הצעיר הורה לאחיו להביא סכין כי "היום הוא יקבל קרעים". כשהגיע האח למקום, ניגשו השניים למכונית בה ישב הצעיר, פתחו את הדלתות משני צדיה והחלו לבעוט בגופו. רק לאחר אחרי סדרת בעיטות הגיעו חברתו של המותקף והצעירה הנוספת למקום, והרחיקו את שני התוקפים בסיוע אחד מיושבי הרכב.

לגבר שהותקף נגרמו חבלות ושטפי דם. שני האחים התוקפים נעצרו על ידי שוטרים שחקרו את המקרה, אך הם הכחישו כי אכן היכו את הצעיר. רק אחרי שהוצג בפניהם סרטון אבטחה - שב בו האח הצעיר מהכחשתו והודה במעשה, תוך שהביע על כך חרטה.

עוד בוואלה!

המשטרה פענחה את הרצח הכפול: תושב עוספיא יואשם בחיסול בדלית אל-כרמל

לכתבה המלאה

שני האחים הואשמו בשבוע שעבר בתקיפה ואיומים בבית משפט השלום בטבריה. מחלקת התביעות של המשטרה גם הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, בטענה כי נוכח ההתקפה הברוטלית ניכרת המסוכנות שלהם. אולם, בית המשפט דחה את בקשת המעצר והורה לשחרר את השניים למעצר בית, שייעשה בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully