וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקה את התינוקת מהחלון: תושבת אשדוד נאשמת בניסיון רצח בתה

26.7.2020 / 11:49

מכתב האישום עולה כי האם בת ה-28 שהתה לבד עם התינוקת בת השבעה חודשים בדירתה שבקומה השנייה. היא התקרבה לחלון, הוציאה את התינוקת ושחררה. בעקבות זאת נפגעה הבת באורח קשה. "מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה", אמרה סנגורית הנאשמת

צילום: ערוץ 13, עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושבת אשדוד בגין ניסיון רצח של בתה התינוקת בת השבעה חודשים. על פי כתב האישום, האם בת ה-28 שהתה לבד עם בתה בדירתה שבקומה השנייה, התקרבה לחלון בסלון, הוציאה את התינוקת מהחלון כשהיא מחזיקה בה - ושחררה אותה.

שכן שהבחין בתינוקה הזעיק את צוות מד"א, שפינה את התינוקת במצב קשה לבית החולים אסותא בעיר. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של האם עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
שכן הזעיק את כוחות ההצלה/שלומי גבאי

בבית החולים אובחנה התינוקת כסובלת משברים רבים בגולגולת ושטפי דם נרחבים בקרקפת ובצד הימני של פניה. בהמשך היא הועברת לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהיא מורדמת ומונשמת. היא עברה ניתוח נוירוכירורגי בחירום ועדיין מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת.

עו"ד עופרה סיבוני, המייצגת את האם מטעם הסנגוריה הציבורית, סיפרה על מצבה של הנאשמת. לדבריה, "מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית וחומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו", אמרה.

עוד הוסיפה עורכת הדין כי "לשמחתנו מצבה של התינוקת השתפר ולדברי המשפחה היא יצאה מכלל סכנה, ואנו מאחלים ומקווים שמצבה ימשיך להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully