וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נסעה לאחור בכפר בצפון - בתה הפעוטה נפגעה מהרכב; מצבה קשה

26.7.2020 / 21:10

הפעוטה נפגעה מהרכב בכפר עוזייר שבגליל התחתון על ידי אמה, ופונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה פתחה בחקירות נסיבות התאונה. בוחני התנועה: יש לנקוט אמצעי זהירות בנסיעה לאחור

בווידאו: 3 שנות מאסר נגזרו על אביעד מדר שנרדם ודרס אישה למוות/צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר

רכב פרטי שנסע לאחור פגע הערב (ראשון) בפעוטה בת שנתיים בכפר עוזייר שבמועצה האזורית אל-בטוף בגליל התחתון. הפעוטה נפצעה באורח קשה והובהלה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבדיקה ראשונית של התאונה עולה כי הנהגת היא אמה של הפעוטה שנפגעה, אישה בת 31.

בוחני תנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה. בוחני מחוז צפון של המשטרה הדגישו כי נסיעה לאחור כרוכה בסכנות רבות עקב שדה ראייה מוגבל, בדגש על פגיעה בפעוטות, ולכן יש לנקוט את כל אמצעי הזהירות, במיוחד בקרבת חצרות בתים. הם הבהירו כי יש להקפיד על סריקת אחורי הרכב לפני תחילת הנסיעה ועל התקנת אמצעי בטיחות כמו מצלמות וחיישנים.

זירת התאונה בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בהתהפכות עצמית באשדוד. 13 בפברואר 2020.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
כוחות ההצלה בירת תאונה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה אחרת, שאירעה מוקדם יותר, נפצע רוכב אופנוע כבן 20 באורח בינוני, לאחר שהחליק ברחוב הגננת בירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר.

עוד בוואלה!

נהג שנרדם ודרס למוות אישה נידון ל-3 שנות מאסר: "יכול לקרות לכל אדם"

לכתבה המלאה

בתאונת דרכים נוספת שאירעה היום, נפצע הולך רגל בן 36 באורח בינוני מפגיעת אופניים חשמליים ברחוב אוסישקין ברמת השרון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

במקביל, נפצע צעיר בן 23 באורח בינוני בתאונת דרכים בין אופנוע לרכב באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully