וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת שרשרת בכביש 6: אישה נהרגה באזור קריית גת, ארבעה נפצעו

25.7.2020 / 22:03

אישה בת 48 נהרגה בתאונת דרכים שבה התנגשו כמה כלי רכב בסמוך למחלף שורק שבדרום הארץ. פצועים מהתאונה, שמצבם מוגדר קל, פונו לבית החולים קפלן שברחובות

צילום: בית חולים רמב"ם, עריכה: אסף דרורי

אישה בת 48 נהרגה הערב (שבת) בתאונת שרשרת במעורבות כמה כלי רכב בכביש 6, ממחלף שורק לקריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה ובנוסף, העניקו במקום טיפול רפואי לארבעה פצועים במצב קל, שפונו לאחר מכן לבית החולים קפלן ברחובות.

חובש בכיר במד"א שלומי בן שימול סיפר כי "תוך כדי נסיעה עם משפחתי ברכב נתקלתי בתאונה, עצרתי מיד בצד הדרך במקום בטוח, ודיווחתי על האירוע למוקד 101 של מד"א. לאחר מכן ביצעתי סריקה ראשונית של הזירה, כדי להעריך את מצב הפצועים".

בן שימול הוסיף כי "במקום מצאתי אישה בת 48 שוכבת על הכביש, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה קשה בראשה. מצבה היה קריטי ולצערי לאחר פעולות החייאה בשטח, פרמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותה". הוא הוסיף כי "היו עוד מספר פצועים קל שהתהלכו בזירה, וטופלו על ידי הצוותים הגדולים שלנו שהגיעו למקום".

זירת התאונה בה נהרגה אישה בת 48 בתאונת שרשרת בין כמה רכבים בכביש 6 משורק לקריית גת. 25 ביולי 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה אחרת שאירעה מוקדם יותר הערב, נפצע רוכב אופנוע בן 24 באורח בינוני מפגיעת רכב בכביש 34, סמוך לצומת ניר עם. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו עם חבלות בגפיים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עוד בוואלה!

אלפים מפגינים נגד נתניהו ברחבי הארץ: "נסלק את המושחת"

לכתבה המלאה

בשעות הצהריים נפצע רוכב אופניים חשמליים בן 39 באורח בינוני, מפגיעת רכב ברחוב חיבת ציון פינת עוזיאל ברמת גן. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

בתחילת השבוע נהרגה ילדה בת עשר בתאונת דרכים בכפר מג'ד אל-כרום. היא נפגעה מרכב פרטי בשעות הערב המוקדמות, ופונתה לבית החולים לגליל בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת. בבית החולים הוכנסה הילדה לחדר הניתוח, במטרה לעצור את הדימום ממנו סבלה, אך בהמשך חלה החמרה במצבה והרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

המשטרה הגיעה לזירת התאונה, ובוחני תאונות דרכים אספו ממצאים לבחינת הנסיבות שהביאו לפגיעה. חקירתם הראשונית העלתה כי הרכב הידרדר לאחור על בת העשר. פרמדיק מד"א אוריה קורץ סיפר כי "הנערה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. מיד העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully