וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: נזק נגרם למבנה ולכלי רכב ברמת הגולן כתוצאה מירי משטח סוריה

סמוך לגדר הגבול נשמעו הדי פיצוצים, ומדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בבדיקה. תושב מג'דל שמס: "בשעות האחרונות יש קרב בכפר חדר שמעבר לגבול. זה הגיע סמוך אלינו". דיווח בסוריה: מערכות נ"מ הופעלו נגד מל"ט ישראלי

צלם - להאיל ספאדי

הדי פיצוצים נשמעו היום (שישי) בסמוך לגדר הגבול עם ישראל בצד הסורי. מדובר צה"ל נמסר כי ככל הנראה נזק מרסיסים נגרם למבנה ולרכב אזרחי. הפרטים בבדיקה.

תושב מג'דל שמס סיפר כי בשעות האחרונות נרשמה תקרית בכפר חדר, שמעבר לגבול. "יש הדי פיצוצים ואולי ירי מהקרב שמתחולל שם הגיע סמוך אלינו", אמר.

לפי דיווח ברשת אל-מיאדין, בכפר חדר שבקוניטרה אמרו כי מערכות נ"מ סוריות הופעלו נגד מל"ט ישראלי והרסיסים הם ככל הנראה אלו שפגעו במג'דל שמס. לטענתם, כלי הטיס נאלץ לשוב על עקבותיו.

מג'דל שמס ליד גבול ישראל סוריה ברמת הגולן ב-25 במרץ 2019. רויטרס
נזק נגרם לכלי רכב ומבנה. מג'דל שמס/רויטרס

בחודש נובמבר האחרון ארבע רקטות נורו משטח סוריה אל מרחב צפון רמת הגולן. דובר צה"ל מסר כי הרקטות ששוגרו יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. בעקבות הירי, סמוך לשעה 5:00 בבוקר נשמעה אזעקה במושב שאר ישוב ובקיבוצים דן, דפנה, כפר סאלד ושניר שבגליל העליון, וכן בנמרוד, מסעדה, עין קנייא, מג'דל שמס ונווה אטי"ב שבצפון רמת הגולן. תושבים באצבע הגליל דיווחו על שמיעת קולות נפץ, אך ללא נפילות.

עוד בוואלה!

צה"ל מתגבר את גבול לבנון בגדוד חי"ר מחשש לפיגועי חיזבאללה

לכתבה המלאה

מתיחות בגבול הצפון

בשבוע האחרון נרשמה מתיחות בגבול לבנון, ואתמול הודיע דובר צה"ל כי הצבא יתגבר את כוחותיו בגבול הצפון בגדוד חי"ר, בהתאם להערכת מצב. ההחלטה התקבלה ברקע תקיפה אווירית בדמשק לפני כשלושה ימים, שיוחסה על פי כלי התקשרות בסוריה לישראל.

במהלך התקיפה נהרגו כמה פעילי חיזבאללה, ובאחרונה גברו הקריאות בלבנון מצד פעילי הארגון לנקמה בישראל. ההחלטה על תגבור אוגדה 91 האחראית על אזור גבול לבנון באה בין השאר מחשש לפיגועים מצד חיזבאללה, בהם גם ניסיונות חדירה לשטח ישראל.

(עדכון ראשון: 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully