וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: פגשתי את גיליין מקסוול פעמים רבות, מאחל לה כל טוב

נשיא ארה"ב אמר כי הוא לא עקב אחרי מעצרה של חברתו הבריטית של אפשטיין, הנאשמת בשידול נערות לטובת ניצולן המיני. "אני מאחל לה כל טוב, מה שלא יהיה", אמר טראמפ, שהצטלם בעבר עמה ועם אפשטיין

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שלח איחולים לגיליין מקסוול, המואשמת בסחר בנערות לטובת ניצולן בידי ג'פרי אפשטיין.

במסיבת עיתונאים שהוקדשה באופן רשמי למגיפת הקורונה, טראמפ ענה על שאלות הכתבים, שאחד מהם שאל אותו על מעצרה של מקסוול הבריטית, ואם היא עלולה להפיל כמה "אנשים חזקים" שהיו חלק מהמעגל הקרוב של אפשטיין.

"אני לא יודע - לא ממש עקבתי אחרי זה יותר מדי. אני רק מאחל לה, בכנות, כל טוב", הגיב טראמפ. "פגשתי אותה פעמים רבות במהלך השנים, במיוחד מאז שעברתי לגור בפאלם ביץ', ואני מניח שהם גרו בפאלם ביץ'. אבל אני מאחל לה כל טוב, מה שלא יהיה".

גיליין מקסוול, ג'פרי אפשטיין, מלניה טראמפ ודונלד טראמפ במאר-א-לאגו, פלורידה, 12 בפברואר 2000. GettyImages
דונלד ומלניה עם מקסוול ואפשטיין באחוזתו במאר-א-לאגו, 2000/GettyImages

אפשטיין נעצר ביולי אשתקד והתאבד בתאו בכלא חודש לאחר מכן. התאבדותו עוררה סערה עם השערות לגבי מה שהוא ידע על הפוליטיקאים וידוענים אחרים שעמם היה מיודד, כמו טראמפ, הנשיא לשעבר ביל קלינטון הנסיך הבריטי אנדרו וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

"אני לא יודע מה המצב עם הנסיך אנדרו. פשוט לא יודע. לא מודע לזה", השיב טראמפ. הנסיך אנדרו מכחיש בתוקף טענות על כך שהיה מעורב במעשים מיניים לא חוקיים.

בפברואר 2000, צולם טראמפ עם מקסוול ואפשטיין באתר הנופש מאר-א-לאגו. בתמונה הופיעה גם מלניה טראמפ, כיום רעייתו של הנשיא והגברת הראשונה, עוד בטרם התחנתה עם טראמפ.

עוד בוואלה!

נשים העידו נגד מקסוול: "בלעדיה, אפשטיין לא היה יכול לעשות את מה שעשה"

לכתבה המלאה

מקסוול בת ה-58 תעמוד למשפט שייפתח ב-12 ביולי בשנה הבאה. היא עומדת בפני 35 שנות מאסר אם תורשע בכל שש העבירות שבהן היא מואשמת. מקסוול מכחישה בתוקף את ההאשמות נגדה, ועורכי דינה אמרו כי היא "זכאית לחזקת החפות".

היא נעצרה באחוזה בניו המפשייר בפשיטה של ה-FBI, אחרי חודשים של ספקולציות לגבי מקום מסתורה. התביעה אמרה כי היא חיה במסתור כדי להתחמק מהשלטונות, בעוד שעורכי דינה טוענים שהיא הייתה בקשר עם הרשויות ורק שמרה על פרופיל נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully