וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשטח של 630 דונם, הרחק מהשכנים: אחוזת המסתור של חברתו של אפשטיין

4.7.2020 / 16:36

מאז דצמבר התחבאה גיליין מקסוול הרחק מעיני ה-FBI עד שנעצרה. תושבי ברדפורד הופתעו לשמוע כי אשת החברה הגבוהה ששידלה נערות שנוצלו מינית בחרה את מקום המסתור בעיירה הקטנה שבניו המפשייר. "התחמקה לנכס מדהים, והמשיכה את חייה בעוד שקורבנותיה מתמודדות עם טראומה"

צילום: רויטרס

גיליין מקסוול, בת זוגו של ג'פרי אפשטיין, התחבאה מפני סוכני ה-FBI בסגנון שלה. היא שהתה בבית עץ יוקרתי המשתרע על 631 דונמים ביערות ניו המפשייר שלמרגלות הר סנפי, אך היה מבודד מספיק כדי להסתיר אותה מעיני השכנים. רק ביום חמישי האחרון התוודעו אליה תושבי הסביבה, כשסוכני ה-FBI עצרו אותה בגין שידול קטינות שנוצלו מינית בידי אפשטיין.

"לא היה לי שום מושג שהיא הייתה שם", סיפרה לורי קולברן המתגוררת במרחק של מייל אחד מהמתחם של מקסוול בפרברי ברדפורד, עיירה המונה פחות מ-2,000 תושבים. "זה רק מוכיח שאתה לא תמיד יודע מי הם השכנים שלך".

האחוזה ביערות ניו המפשייר בה הסתתרה בת זוגו של ג'פרי אפשטיין, גיליין מקסוול. 4 ביולי 2020. רויטרס
בית עץ המשתרע על 631 דונמים. האחוזה בה הסתתרה בת זוגו של אפשטיין/רויטרס

מעצרה של מקסוול הוא התפנית האחרונה בפרשת המין של אפשטיין, מורה למתמטיקה לשעבר שהפך למיליארדר והתאבד בתא המעצר בניו יורק בשנה שעברה, בעת שהמתין למשפט באוגוסט האחרון. התובעים מאשימים את מקסוול בשידול נערות ונשים עבור אפשטיין בין השנים 1997-1994.

לפי גורם אכיפת חוק ששוחח עם סוכנות הידיעות של רויטרס, בביתה של מקסוול היה שביל גישה מגודר וצר לצד שלטי "אין להסיג גבול". בנוסף, מתחת לגדר הונחה אבן ועליה נחרת "להתחבא". לפי סוכנות נדל"ן, תקרות הבית מעוצבות בסגנון קתדלה, אח עשוי אבן מהרצפה ועד התקרה וקיר זכוכית המשקיף על גבעות ניו המפשייר.

ב-FBI לעגו לבחירתה מקום המסתור שלו בבית שעל פי הערכות רכשה בדצמבר האחרון עבור מיליון דולרים במזומן. "היא התחמקה לנכס מדהים בניו המפשייר, והמשיכה את חייה בעוד שקורבנותיה מתמודדות עם טראומה ארוכת שנים", אמר וויליאם סוויני, סגן מנהל ה-FBI בניו יורק, לאחר מעצרה.

ג'יסליין מקסוול. GettyImages
מואשמת בשידול נערות ונשים עבור אפשטיין. גיליין מקסוול/GettyImages

תושבי ברדפורד אמרו כי הופתעו מבחירתה להתגורר בעיירה. "אני מופתעת בגלל שזאת עיירה קטנה ושקטה. אבל אני מניחה שזה מה שהופך אותה למקום טוב להתחבא בו", אמרה ג'נה קוק, צעירה בת 18. היא ותושבים נוספים אמרו כי מעולם לא ראו את מקסוול ברחבי העיירה.

"אנשים לרוב מכירים כאן אחד את השני, אבל יש הרבה מקומות להתחבא בהם כדי שלא יראו אותך", סיפר אלן גרנדי בן ה-74, שסיפר כי למד להכיר את מרבית תושבי האזור לאחר שנים של עבודה מאחורי הדלפק במרכול המקומי.

האחוזה ביערות ניו המפשייר בה הסתתרה בת זוגו של ג'פרי אפשטיין, גיליין מקסוול. 4 ביולי 2020. רויטרס
"יש כאן הרבה מקומות להתחבא בהם". האחוזה ביערות ניו המפשיר/רויטרס

נייט הריק, מורה לאנגלית בן 47, אמר שבחירתה של מקסוול להסתתר במתחם בפרברי ברדפורד הייתה חכמה. "היא נמצאת ממש ליד קו הבתים של וושינגטון, העיר הקטנה ביותר בעולם", הוא אמר. "אני רוכב על האופנוע שלי לאורך הרחוב הזה, ואין שם הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully