וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

130 איש טוענים: "אנחנו צאצאים של ג'פרי אפשטיין"

התובעים דורשים לקבל חלק מעיזבונו של הפדופיל, שסכומו 634 מיליון דולר. השיחות מתקבלות מכל רחבי העולם, אך הפונים יידרשו לעבור בדיקות DNA כדי להוכיח את טענותיהם. "הוא היה כל כך מופקר מינית עד שיש סיכוי שהוא כבר סבא"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

לפחות 130 אנשים הגישו תביעות אבהות בטענה שהם צאצאיו הסודיים של ג'פרי אפשטיין - בתקווה לקבל חלק מעיזבונו של הפדופיל, ששוויו 634 מיליון דולר.

חברת יעוץ משפטית מפלורידה אמרה לעיתון "הסאן" כי היא קיבלה פניות מ-386 איש לפחות, כשכ-130 מהם טענו שהם ילדיו של המיליארדר היהודי ששם קץ לחייו לפני כשנה. האתר Epsteinheirs.com הושק כמה שעות לאחר שאפשטיין נמצא תלוי בתאו באוגוסט.

"ג'פרי אפשטיין היה מופקר מינית כל כך הרבה זמן כך שיש סיכוי סביר לכך שיש לו ילד", אמר מייסד האתר, הארווי מורס. "הוא אפילו יכול להיות סבא". האתר קיבל שיחות מכל העולם, כולל מארצות הברית, האיים הקריביים וצרפת. לאפשטיין, בן 66 בעת התאבדותו, היו בתים במדינות הללו.

ג'פרי אפשטיין בבית המשפט. AP
"היה מופקר מינית כל כך הרבה זמן כך שיש סיכוי סביר שיש לו ילד". ג'פרי אפשטיין בבית המשפט/AP

בין הטוענים נמצאים אישה בריטית, שאמרה כי היא נכנסה להיריון אחרי לילה עם אפשטיין בשנות ה-90 - ואפילו תיאור לא מבוסס מצד מישהי שטוענת שהשתתפה במסיבת סקס עם גורמי ממשל ובני מלוכה.

עוד בוואלה!

המיליארדר היהודי שהפך לסוחר בקטינות: כל מה שצריך לדעת על פרשת אפשטיין

לכתבה המלאה

מורס אמר כי לכל מי שיש טענות אמינות, יצטרך לעתור לבית משפט בארצות הברית ולעבור בדיקות DNA, כולל האפשרות למסירת עדות. "כרבע מהשיחות דרשו חקירה, אך עד כה לא הרגשנו בטוחים להמשיך הלאה", הודה." למרות זאת, אתה אף פעם לא יודע מי יתקשר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully