וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש קורבנות של אפשטיין דורשות מהנסיך אנדרו להעיד: "אורח קבוע"

עורך דינן של חמש נשים הטוענות לניצול מיני על ידי המיליארדר היהודי ששם קץ לחייו, אמר כי בנה של מלכת בריטניה צריך למסור את עדותו: "ניסינו לראיין אותו ולקבל את ההסבר שלו". אנדרו מכחיש שקיים עמן יחסי מין, אך הפרשה אילצה אותו לפרוש מחייו הציבוריים

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

חמש נשים שמאשימות את ג'פרי אפשטיין בניצול מיני טוענות שהנסיך הבריטי אנדרו היה עד לחלק ממה שהתרחש בבתיו של עבריין המין, שהתאבד באוגוסט האחרון בתאו בכלא במנהטן.

עורך דינן של הנשים אמר לרשת BBC כי הוא מתכנן להגיש צו שיחייב את הנסיך למסור עדות בכל חמשת התיקים. לדבריו, לבנה של המלכה אליזבת יש מידע חשוב בנוגע לסחר בנשים. הנסיך טוען שהוא לא היה עד לשום התנהגות חשודה בזמן ביקוריו אצל אפשטיין.

"ניסינו לראיין את הנסיך אנדרו ולנסות לקבל את ההסבר שלו. הוא היה אורח קבוע", אמר עורך הדין דייויד בויז. "הוא צריך לגשת לריאיון, הוא צריך לדבר על זה". הזימונים למתן עדות הוכנו לכל חמשת התיקים, ושופט צריך לחתום עליהם אם הנסיך יגיע לבקר בארצות הברית. לאחר מכן, הוא יוכל לערער על הזימון לבית המשפט אם הוא יתנגד למסור עדות.

וירג'יניה ג'ופרי, שטוענת כי הותקפה בידי הנסיך אנדרו. וירג'יניה רוברטס, אתר רשמי
התמונה שסיבכה את הנסיך. אנדרו לצד וירג'יניה ג'ופרי/אתר רשמי, וירג'יניה רוברטס

בתחקיר של BBC נחשף מידע חדש לגבי התמונה הבעייתית שבה נראה הנסיך אנדרו לצדה של וירג'יניה ג'ופרה, שהייתה אז בת 17, ושמה היה וירג'יניה רוברטס. היא סיפרה שהיא, הנסיך, אפשטיין ובת זוגו דאז, ג'זלין מקסוול, הלכו למועדון של טראמפ בלונדון. לטענתה, בעת הנסיעה בחזרה מהמקום "ג'זלין אמרה לי שאני צריכה לעשות לאנדרו מה שעשיתי לג'פרי, וזה עשה לי בחילה". בהמשך, היא אמרה, הם הגיעו לביתו של אפשטיין ושם היא קיימה יחסי מין עם אנדרו.

הנסיך דחה את דבריה ואמר כי הוא כלל לא זוכר שהוא נפגש עמה, אולם הוא הודה כי הוא לא יכול להכחיש, או לאשר, את מהימנותה של התמונה. זו הגיעה לידי "דיילי מייל" ב-2011.

הפרשה מטילה צל כבד על בית המלוכה הבריטי, ואנדרו נאלץ להודיע בחודש שעבר כי הוא פורש מהחיים הציבוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully