וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבוא המושלם": האחוזה של אפשטיין באיי הבתולה שימשה לאונס נערות

16.1.2020 / 11:53

התביעה הכללית דורשת חלק מעזבונו של המיליארדר הפדופיל, בטענה שהוא שעבד מינית נערות, חלקן בנות 11 או 12, באחוזתיו בשני איים פרטיים שלו. מעשיו נמשכו מ-2001 ועד 2018

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

התובע הכללי של איי הבתולה האמריקניים הגיש אתמול (רביעי) תביעה נגד את העיזבון של המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שלפיה הוא אנס וסחר בעשרות צעירות ונערות באי פריטי בקריביים שהיה בבעלותו. התביעה מרחיבה משמעותית את היקף העבירות המיוחסות לפדופיל המורשע, ששם קץ לחייו בתא המאסר שלו בשנה שעברה. לפי התביעה, מעשיו נמשכו מ-2001 ועד 2018 ובין הקורבנות שלו היו נערות בנות 11 או 12.

התביעה מחפשת להטיל קנסות אזרחים וכמה נכסים מהעיזבון של איש העסקים היהודי, המוערך ב-577 מיליון דולר. בין היתר, התובע הכללי דניס ג'ורג' רוצה לחלוט את שני האיים הפרטיים של אפשטיין, ליטל סנט ג'יימס וגרייט סנט ג'יימס. התביעה עשויה להפחית את סכום הפיצויים האפשרי ליותר מ-20 מאשימות אחרות נגד אפשטיין, אחרי שהתאבדותו מנעה מהן את האפשרות לראות אותו מורשע.

מנהלי העיזבון הקימו קרן לפיצוי הקורבנות, והם דחו את התביעה על ג'ורג'. הם הוסיפו כי הקרן לא נועדה להגן על אף אחד מפני אחריות.

האי ליטל סנט ג'יימס, שהיה בבעלות ג'פרי אפשטיין, 21 ביולי 2019. רויטרס
נרכש ב-1998 כדי לשמש מקום מסתור. האי ליטל סנט ג'יימס/רויטרס

אפשטיין התאבד ב -10 באוגוסט, בגיל 66, בתליה בתא כלא במנהטן, לאחר שהכחיש את האישומים נגדו בגין אונס וסחר בנשים ובנערות במנהטן ובפלורידה בין 2002 ל-2005. הוא הודה ב-2008 בעבירות של זנות בפלורידה, וריצה עונש מאסר של 13 חודשים הנחשב לקל מדי היום. אפשטיין התיידד עם שועי עולם, כמו הנסיך הבריטי אנדרו, שפרש מהחיים הציבוריים בנובמבר בעקבות ריאיון בעייתי על קורבנותיו של אפשטיין.

על פי התביעה באיי הבתולה, אפשטיין, בעזרת שותפיו לפשע, "סחר, אנס, תקף מינית והחזיק בשבי" נערות וצעירות בנכסיו באיי הבתולה, שם הוא נרשם כעבריין מין ב- 2010. אפשטיין החזיק במאגר נתונים ממוחשב כדי לעקוב אחרי הנערות שאפשר היה לשלוח לליטל סנט ג'יימס, שאותו רכש ב-1998 בתור "המסתור המושלם" למעשיו, שכללו "שעבוד מיני, ניצול קטנים ותקיפות מיניות".

ב-2016 הוא קנה דרך איש קש את גרייט סנט ג'יימס כדי להסתיר את זהותו, למנוע פיקוח עליו ולמנוע מקורבנותיו לברוח לשם.

עוד בוואלה!

חמש קורבנות של אפשטיין דורשות מהנסיך אנדרו להעיד: "אורח קבוע"

לכתבה המלאה
דיווחים בארה"ב: איש העסקים ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין התאבד בתא המעצר. רויטרס
התאבד בתאו באוגוסט. אפשטיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully