וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בארה"ב: זוכים ל"אפס שיתוף פעולה" מהנסיך אנדרו בחקירת אפשטיין

28.1.2020 / 8:51

התובע המנהל את התיק נגד איש העסקים היהודי, ששם קץ לחייו, אמר כי בנה של המלכה אליזבת לא הגיב לפניות שנעשו לבקשת תשאולו. הנסיך היה מקורב לאפשטיין ופרש מהחיים הציבוריים בשל הפרשה

צילום:רויטרס, עריכה:שאול אדם

הרשויות בארצות הברית אמרו כי הנסיך הבריטי אנדרו סיפק "אפס שיתוף פעולה" בחקירה נגד איש העסקים ג'פרי אפשטיין ושותפיו בחשד לסחר בנשים ובקטינות. התובע הפדרלי ג'ופרי ברמן אמר במסיבת עיתונאים שכונסה מחוץ לאחוזתו של אפשטיין במנהטן כי ה-FBI ותובעים פדרלים פנו לעורכי דינו של בנה של המלכה אליזבת, וביקשו לתשאל אותו על יחסיו עם המיליארדר היהודי ששם קץ לחייו.

התובע לא אמר מתי נעשה הפנייה לנסיך. "נכון ליום שני, הנסיך אדרו סיפק אפס שיתוף פעולה", אמר ברמן במהלך מסיבת העיתונאים, שזכתה לחסות הארגון "Safe Horizon" הפועל למען הרחבת ההגנה החוקית על נפגעי תקיפות מין. ארמון בקינגהאם סירב להגיב.

הנסיך אנדרו בטקס לציון 75 שנה לשחרור בלגיה מהנאצים - ה-7 ספטמבר 2019. רויטרס
הנסיך אנדרו בטקס לציון 75 שנה לשחרור בלגיה מהנאצים, נובמבר 2019/רויטרס

בחודש נובמבר הצהיר אנדרו כי הוא יהיה מוכן לעזור "לכל סוכנות אכיפת חוק הולמת עם חקירותיה, אם יהיה צורך בכך". הוא הכריז על פרישה מהחיים הציבוריים בשל הפרשה וקשריו לאפשטיין, שהיה פדופיל מורשע.

גורמים ברשויות אכיפת החוק אמרו בחודש שעבר לרויטרס כי חקירת ה-FBI מתמקדת בג'יזלן מקסוול, חברה ותיקה של אפשטיין, ובגורמים אחרים שלפי החשד היו מעורבים בסחר בקטינות. הידוענית הבריטית לא הואשמה בשום עבירה פלילית נכון לשלב זה. אפשטיין, שהתאבד בגיל 66, היה מיודד עם אנדרו ועם דמויות בולטות אחרות, בהן הנשיאים דונלד טראמפ וביל קלינטון.

הוא שם קץ לחייו באוגוסט האחרון, קצת יותר מחודש אחרי שנעצר והואשם בסחר של עשרות קטינות, בהן נערות בנות 14, בין 2002 ל-2005, לפחות. התביעה אמרה כי הוא גייס את אותן הנערות עבור עיסויים, שהפכו למיניים באופיים. הוא הכחיש את הטענות נגדו. ב-2008 הודה אפשטיין בעבירה של שידול לזנות בתיק שהתנהל נגדו בפלורידה. הוא ריצה עונש מאסר של 13 חודשים, אך רבים סברו שהוא היה קל מדי.

עוד בוואלה!

"אי הפדופיליה" של אפשטיין

לכתבה המלאה
ג'פרי אפשטיין מצטלם לרשימת עברייני המין של ניו יורק, 28 במרץ 2017. רויטרס
פדופיל מורשע. ג'פרי אפשטיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully