וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נהרג בהתהפכות כלי רכב צבאי סמוך לגבול לבנון; קצין נפצע בינוני

סמל סהר אלגזר נלכד בתוך המשאית שהידרדרה בצפון רמת הגולן, וחולץ ממנה כשהוא ללא רוח חיים. הקצין שנפגע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע. "סהר היה הבכור במשפחה. היה בחור נהדר, זהב", סיפר קרוב משפחתו

בווידאו: קרוב משפחתו של סמל סהר אלגזר שנהרג בהתהפכות כלי רכב צבאי בגבול הצפון/עריכה: ניר חן

סמל סהר אלגזר נהרג היום (רביעי) בהתהפכות משאית צבאית שבה נהג באזור בהר דב, סמוך לצומת הטנק. בתאונה נפגע גם קצין צה"ל בדרגת סג"ם, שנפצע באורח בינוני, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. מצה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

אלגזר, בן 20 מהמושב רנן, היה חייל בגדוד "שחם" בחטיבת הנח"ל. שלושה צוותי כבאות חילצו אותו מהרכב כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שנלכד בתוך המשאית שהידרדרה אל תוך שטח במתאר קשה. הודעה נמסרה למשפחתו, והלווייתו תיערך מחר בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי באופקים.

זירת תאונת כלי רכב צבאי בהר דב 22 ביולי 2020. דובר צה"ל
זירת ההתהפכות, היום/דובר צה"ל

קרוב משפחתו של אלגזר, שלמה טופחי, סיפר כי סהר היה הבן הבכור במשפחתו, וכי שירת כנהג בגדוד. "קשה לי להביע את הצער ואת הכאב שיש לנו, כל מילה היא ממש קשה", אמר. "לפי הסרטונים ששלחו לנו וממה שאמרו לנו, הוא ירד לשוליים ואיבד שליטה על האוטו, הוא נמחץ בדופן השמאלי של המשאית ומת במקום".

הוא הוסיף כי הוריו הם "זוג צעיר שאיבדו את הילד הבכור שלהם". ובנוסף לכך סיפר כי "סהר היה בחור נהדר. בחור זהב. הוא היה ירא שמיים, היה חזן בבית כנסת היהודי הקראי. בשבתות ובחגים הוא היה שליח ציבור, ובאופן כללי היה בחור משכמו ומעלה. מקווה לנחמה משמיים להורים שאיבדו בן בכור".

עוד בוואלה!

תקרית בגבול לבנון: חשד שרחפן צילום של חיזבאללה נפל בשטח ישראל

לכתבה המלאה
צומת הטנק מפה. google maps, צילום מסך
זירת התאונה/צילום מסך, google maps

לפני התאונה הקטלנית היום, לפני כארבע שנים אירעה תאונת דרכים קשה באותו האזור, כשבאוגוסט 2016 נפצעו קצין, נגד וחמישה חיילי צה"ל בהתנגשות באותה הצומת, שבצפון רמת הגולן. שניים מהם נפצעו באורח קשה, שלושה באורח בינוני ושניים במצב קל.

(עדכון ראשון: 19:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully