וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בגבול לבנון: חשד שרחפן צילום של חיזבאללה נפל בשטח ישראל

19.7.2020 / 21:05

כוחות צה"ל זיהו את כלי הטיס הבלתי מאויש באזור הגבול. על פי דיווחים בלבנון, צה"ל השתלט על הרחפן, שצילם מקהלה מקומית, ושחרר אותו כשלושה ק"מ מהגבול. דובר צה"ל: "הכוחות פעלו מול הרחפן במגוון כלים, והוא במעקב כוחותינו"

צה"ל: רחפן נפל במהלך פעילות שגרתית סמוך לגבול בצד הלבנוני/עורך:שאול אדם

(בווידאו: צה"ל: רחפן נפל במהלך פעילות שגרתית סמוך לגבול בצד הלבנוני, אוקטובר)

כוחות צה"ל זיהו הערב (ראשון) רחפן שהגיע מלבנון, ונפל בשטח ישראל באזור משגב עם. על פי החשד, מדובר ברחפן צילום של חיזבאללה. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "הרחפן היה במעקב כוחות צה"ל שפעלו מולו במגוון כלים. צה"ל ימשיך לפעול למניעת כל הפרה של הריבונות הישראלית".

ברשת אל-מנאר, המזוהה עם חיזבאללה, דווח כי צה"ל "חטף" מל"ט ששייך למקהלה ששרה בסמוך לגבול. על פי הדיווח, צה"ל השתלט על הרחפן, שהספיק לצלם תמונה כשריחף בשמי ישראל, ושחרר אותו שלושה ק"מ בתוך שטח המדינה.

הרחפן שהופל בצד הלבנוני והונחת על-ידי צה"ל בישראל. טוויטר, אתר רשמי
הרחפן שנטען כי הגיע מלבנון ונפל בשטח ישראל/אתר רשמי, טוויטר

בחודש נובמבר האחרון רחפן חדר משטח לבנון לישראל, אך הוא שב על עקבותיו. חודש לפני כן, צה"ל אישר כי רחפן ישראלי נפל סמוך לגבול בצד הלבנוני. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "במהלך פעילות שגרתית לאבטחת הגבול, נפל רחפן של צה"ל סמוך לגבול בצד הלבנוני".

ברשת סקיי בערבית דווח כי חיזבאללה הפיל את המל"ט מול שער פאטמה, בגבול בין ישראל ולבנון. עם זאת, דיווחים אחרים טוענים כי אזרח הוא שהפיל את הרחפן באמצעות ירי מרובה דיג.

(עדכון ראשון: 20:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully