וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד קרא לנתניהו להתפטר: "נקים ממשלת חירום תוך 48 שעות"

20.7.2020 / 14:52

יו"ר האופוזיציה קרא לראש הממשלה להתפטר בשל כישלונו בטיפול במשבר הקורונה. "הוא נכשל, הוא איבד שליטה, אנחנו במצב חירום", אמר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד-תל"ם. גם ליברמן תקף: "זה משבר ניהולי, הממשלה מסרבת לקחת אחריות"

בווידאו: לפיד קורא לנתניהו להתפטר, ליברמן אומר שמדובר במשבר ניהולי/צילום: ערוץ הכנסת

(ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, היום)

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, קרא היום (שני) לראש הממשלה, בנימין נתניהו להתפטר בתוך 48 שעות. "נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל. הוא איבד שליטה. אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום", אמר בישיבת סיעת יש עתיד-תלם.

לפיד אמר כי מפלגתו אינה רוצה בחירות וכי "אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית". יו"ר האופוזיציה הוסיף: "אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה, היום. נתניהו עשה בעבר דברים טובים, אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת".

יאיר לפיד במהלך ישיבת סיעת יש עתיד-תל״ם כנסת, ירושלים 15 ביוני 2020. אלעד גוטמן, אתר רשמי
קורא לנתניהו להתפטר. לפיד/אתר רשמי, אלעד גוטמן

גם שותפו לאופוזיציה, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אבידור ליברמן, ניצל את ישיבת סיעתו כדי למתוח ביקורת על התנהלות הממשלה. "זה לא משבר קורונה או משבר כלכלי, אלא משבר ניהולי, כשל מערכתי, חוסר יכולת להכריע ואובדן שליטה מוחלט", אמר.

עוד בוואלה!

פעם ב-13 שנה: הסנקציה נגד יו"ר ועדת הקורונה תהפוך את הח"כים לחותמת גומי

לכתבה המלאה

"ב-5 ביולי הודיע שר הבריאות שימנה מפקד קורונה, מאז ראינו רק מאבקי כוח וריבי סמכויות אבל עדיין אין מפקד לקורונה. ב-15 ביולי ברעש גדול הודיע ראש הממשלה על התכנית הכלכלית כדי להגביר צריכה פרטית, אנחנו גם היום עדיין לא יודעים אם זה ייצא לפועל, מתי זה ייצא. ביום שישי לפנות בוקר הממשלה החליטה לסגור את כל המסעדות, וביום שישי אחר הצהריים החליטו לפתוח אותן. הדיון על הסיוע הכלכלי לעסקים ומובטלים החל אבל עדיין לא החליטו על תקציב שנתי או דו שנתי. במערכת החינוך לא יודעים מתי ייפתח, אם בכלל", פירט ליברמן, "כולם אשמים: יפעת שאשא ביטון אשמה, ראש אגף תקציבים אשם, המפגינים אשמים - רק הממשלה מסרבת לקחת אחריות".

בנוסף, הוא קרא לממשלה להעביר סמכויות נוספות למערכת הביטחון במסגרת המאבק בקורונה. "הדבר הכי חשוב: העם איבד את האמון בממשלה, לכן אני קורא לראש הממשלה החליפי ושר הביטחון לדרוש מראש הממשלה להעביר את כל הסמכויות והמאבק נגד הקורונה לצהל ולמשרד הביטחון", אמר ליברמן.

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully