וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשב שעבדו עליו עם הגיל": תושב זכרון יעקב חשוד בניסיון מעשה סדום בנער בן 14

13.7.2020 / 21:22

אשר פרידמן ניהל על פי החשד התכתבות על רקע מיני עם "נער" פיקטיבי, ונתפס בתחנת הרכבת של בנימינה כשבא לכאורה לפגוש אותו ע"י קבוצת לוכדי פדופילים שהטיחה בו: "שלחת תמונות עירום". עורכת דינו טענה כי הוא זיהה שבגיר עומד מאחורי הדמות ולכן סבר שמדובר במשחק תפקידים

בווידאו: מעצר אשר פרידמן בחשד לניסיון ביצוע מעשה סדום בקטין/צילום: "נתפסו על חם"

(בווידאו: תיעוד מעצר גבר החשוד בניסיון לביצוע מעשה סדום בקטין, היום)

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (שני) את מעצרו של אשר פרידמן, מוזיקאי בן 43 המתגורר כיום בזכרון יעקב, החשוד בניסיון לביצוע מעשה סדום בנער בן 14. הוא נלכד אמש בידי "ציידי פדופילים" שהזעיקו את המשטרה, לאחר שלכאורה הגיע לפגוש נער בתחנת הרכבת של בנימינה.

על פי החשד, במהלך החודש האחרון התכתב פרידמן עם "נער", שלא היה אלא דמות פיקטיבית, ושלח לו תכתובות וסרטונים בעלי אופי מיני. במשטרה אף חושדים שהוא ניסה להיפגש עמו ולקיים איתו יחסי מין. בחקירתו טען פרידמן, שעבר לזכרון יעקב מבני ברק, כי כבר בתחילת ההתכתבות עם אותו אדם הוא הבין שמדובר בבגיר, למרות שהמתכתב עמו הציג עצמו כקטין. לשיטתו, הוא לא עבר כל עבירה.

בתיעוד התקרית נראים מתנדבי קבוצת "נתפסו על חם", שהקים צייד הפדופילים אבי דוביצקי, מתעמתים עם פרידמן ומטיחים בו האשמות. "אתה לא יכול לשקר לנו. מה אתה עושה פה? למה באת לפגוש ילד בן 14?", הטיחה בו מתנדבת. "אתה שולח לו תמונה של האיבר שלך, של האחוריים שלך, תמונה שלך בעירום מלא - לילד בן 14, אתה לא חושב שזה מחריד? אתה לא חושב שזה דוחה?". פרידמן השיב בתיעוד כי "אני מבין שזה לא מוסרי וזה לא נכון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למה באת לפגוש נער בן 14?". מעצרו של פרידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד שירה קידר, המייצגת את פרידמן מטעם הסניגוריה הציבורית, עתרה לשחררו וטענה כי הסניגוריה לא קיבלה הודעה על המעצר. "אנחנו מדברים כנראה על צייד פדופילים שלא פעל מכוח הנחיות פרקליטות, שמחייבות כאשר פעולות כאלה נעשות על ידי משטרה", הזהירה, "זה פתח להרבה מאוד טעויות ועיוותי דין".

היא טענה בבית המשפט כי פרידמן "הבין שהוא ("הנער" - י"א) בגיר, וכשהוא הציג עצמו כבן 14 הוא חשב שעבד עליו וכי מדובר במשחק תפקידים".

עוד בוואלה!

מה אנחנו צריכים לדעת על פרשת מלכה לייפר

לכתבה המלאה

עם זאת, השופט אהוד קפלן ששמע את הצדדים, עיין בתיק החקירה וקבע כי "קיים חשד סביר לכך כי החשוד עבר את העבירה המיוחסת לו, ועקרונית קיימת עילת מעצר של מסוכנות". הוא הוסיף כי "עילת המעצר העיקרית היא החשש משיבוש הליכי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully