וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה באלכוהול וצילם: תושב ירושלים נאשם באונס בת 13 ברמת השרון

14.6.2020 / 12:44

על פי כתב האישום, הצעיר, תושב הבירה בן 24, הכיר את הנערה באינסטגרם, וקבע להיפגש אתה בגינה ציבורית למרות שאמרה לו שהיא בת 13 בלבד. בהמשך, הוא הגיע למקום עם בקבוק וודקה, וביצע בה עבירות מין כשהיא תחת השפעת אלכוהול עד שעובר הבחין בשניים והזעיק את המשטרה

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 24 בגין עבירות אונס ומעשה סדום של נערה בת 13, אספקת משקה משכר לקטין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דנית סואץ, הנאשם חיים ישראל הכיר את הילדה באינסטגרם ובמהלך ההתכתבויות ביניהם, כתבה הקטינה כי היא בת 13 ושלחה תמונה של פניה. בהמשך קבעו השניים להיפגש בגינה ציבורית ברמת השרון. הנאשם הגיע בשעות הערב למקום המפגש עם בקבוק וודקה. השניים שתו והנאשם ביצע בילדה עבירות מין כשהיא תחת השפעת אלכוהול וצילם את המעשים. עובר אורח שהבחין בהם שרועים על הדשא הזעיק את המשטרה.

הוארך מעצר חשוד באונס ילדה בת 13 בגינה ברמת השרון. -, אתר רשמי
הגיע בשעות הערב למקום המפגש עם בקבוק וודקה. החשוד באונס ברמת השרון/אתר רשמי, -

שוטר שהגיע למקום שאל את הנאשם לפשר הקשר שלו עם הנערה, על פי כתב האישום, לקח הנאשם את הטלפונים הניידים שלו ושל בת ה-13 וברח מהמקום - עד שהשוטר עצר אותו.

"מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, הוא שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים", מסרו מטעמו של חיים עו"ד אבישג כהן, שמייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית. "על פניו גרסתו נתמכת בעובדות כתב האישום. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully