וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הילדה בת ה-10 בחיפה: הותר לפרסום שם הנאשם

26.6.2020 / 13:03

שחר רימוני בן ה-21, חייל משוחרר תושב חיפה, נאשם שאנס את הילדה בביתה לפני שלושה שבועות בשכונת נווה שאנן בעיר. הוא נעצר יומיים לאחר התקרית והודה במעשים המיוחסים לו, ואף שחזר אותם

אונס הילדה בחיפה: הוגש כתב אישום נגד תושב חיפה בן 21. בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו 25.06.20/צילום: יואב איתאל, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר היום (שישי) לפרסום את שמו של הנאשם בפרשת אונס הילדה בת ה-10 בחיפה - שחר רימוני, חייל משוחרר בן 21, תושב שכונת רמת אשכול ובוגר תיכון עירוני ה' בעיר. מעצרו של רימוני הוארך אתמול עד להחלטה אחרת.

רימוני מוכר למשטרה מתחום הפלילים, אם כי מעבירות רכוש ולא מעבירות מין. במקביל, מתנהל נגדו תיק נוסף בגין סדרת התפרצויות לבתים. מהחקירה הראשונית עלה כי ככל הנראה אין היכרות מוקדמת בינו לבין הילדה או משפחתה.

נגד רימוני הוגש אתמול כתב אישום, בו נטען כי הוא אנס את הילדה בביתה לפני שלושה שבועות בשכונת נווה שאנן בעיר. הוא נעצר יומיים לאחר התקרית, והודה במעשים המיוחסים לו, ואף שחזר אותם.

הנאשם באונס ילדה בחיפה עם פרקליטו רונן חליוה, 9 ביוני 2020. ללא, יואב איתיאל
רימוני עם פרקליטו בבית המשפט, אתמול/יואב איתיאל, ללא

מכתב האישום עולה כי בזירה נמצאו ממצאי DNA רבים של הנאשם. כמו כן, הילדה נחקרה על ידי חוקרת ילדים והתיק מבוסס תיעוד רפואי. אולם, הסניגור עו"ד רונן חליוה טוען בתוקף כי ההודאה נגבתה ממנו בתחבולה וכי נשללו ממנו זכויותיו. הוא גם טוען לאי שפיות זמנית, אבל מבדיקה פסיכיאטרית שנערכה לו עלה כי הוא כשיר לעמוד לדין. "כל בר דעת שיקרא את עובדות כתב האישום יבין שלא הייתה כל כוונה לבצע את העבירה. לטעמנו, על פי הממצאים שיש בידינו וחוות הדעת הרפואיות שיש בידינו, מראות כי אדם שפוי אינו עושה מעשה נפשע שכזה ומזעזע שכזה", אמר עו"ד חליוה.

עוד בוואלה!

פרץ לבית בלילה ותקף מינית: תושב חיפה בן 21 נאשם באונס ילדה בת עשר

לכתבה המלאה

רימוני בן ה-21 הואשם שפרץ לבית משפחתה של הילדה דרך חלון הבית כדי לגנוב, נטל סכין מהמטבח כדי לפתוח ארונות, מצא צרור מפתחות על מתלה בבית ויצא עמם מהדירה כדי לנסות ולגנוב את המכונית המשפחתית.

אז, עלה בנאשם חשש כי ברכב יש קודן ותישמע אזעקה עם הניסיון להניע אותו, והוא חזר בו ושב לדירה. על פי כתב האישום הוא הסתובב בבית ונכנס לחדרים נוספים, ואז נכנס לחדרה של הילדה, סגר אחריו את הדלת וניגש למיטתה.

הצעיר התכופף בצמוד אליה, החל לגעת ברגליה, היא התעוררה משנתה בשל המגע ואז הוא תקף אותה מינית. מיוחסות לו עבירות מין חמורות. הפרקליטות ביקשה לפרסם את זהותו של הצעיר לנוכח האינטרס הציבורי בחשיפה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully