וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכת ראשי כבשים וירי על בית המנהל: מסע הנקמה של הסטודנטים מסכנין

7.7.2020 / 16:38

מנהל המכללה להנדסאים בסכנין כעס על צעיר הלומד במוסד שאיחר, ודרש ממנו למדוד חום ולמלא הצהרת בריאות לפני שהוא נכנס לכיתה. כעת הסטודנט וחברו, תושבי אום אל-פחם בני 24 ו-25, נאשמים שניסו "להטיל אימה" בתגובה לכך

צילום: אנשי הדממה, דוברות משטרת ישראל, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: רצח ביפו, לפני כחודש)

שני סטודנטים הואשמו היום (שלישי) באיומים, ירי ואף השלכת ראש כבש לעבר ביתו של מנהל המכללה בה למדו - וכל זאת לאחר שזה העיר לאחד מהם על שאיחר לשיעור ודרש שימדוד חום וימלא הצהרת בריאות.

כתב האישום נגד השניים - אנס ואמין אגבאריה, תושבי אום אל-פחם בני 25 ו-24, תלמידי המכללה להנדסאים בסכנין - מייחס להם עבירות נשק, יריות במקום מגורים, איומים, שינוי זהות של רכב, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, היזק בזדון ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם את תום ההליכים נגדם.

השלכת ראש כבש וירי באוויר בסמוך לביתו של מנהל מכללה מאחר ונזף בסטודנטים על איחור לשיעור. דוברות משטרת ישראל
נקמה על נזיפה. ראש הכבש שהושלך/דוברות משטרת ישראל

על פי כתב האישום, ראשית הפרשה בחודש שעבר, אז הגיע אמין אגבאריה למכללה באיחור, ובעקבות זאת ננזף על ידי המנהל, שהורה לו בכעס למדוד חום ולמלא תצהיר בריאות במסגרת המאבק בהתפשטות הקורונה, ולאחר מכן להיכנס לכיתה אליה אמור היה לגשת. בעקבות זאת, כך נטען, החליטו שני הסטודנטים "להטיל אימה" על מנהל המוסד, כלשון הודעת הפרקליטות.

כך, לפני כשלושה שבועות, נסע לכאורה אמין אגבאריה לסכנין כשברכבו שני ראשי פגרים של כבשים, ונפגש בבית הקברות בעיר עם חברו בשעת לילה. על פי כתב האישום, בשלב זה היה בידי השניים גם רובה סער ומחסנית. לקראת חצות, כך נטען, הם עשו את דרכם ברכב לעבר ביתו של המנהל, השליכו לחצרו את ראשי הכבשים וירו 37 פעמים באוויר. בכתב האישום נכתב כי לאחר כמאה מטרים של נסיעה הם ירו באוויר 11 קליעים נוספים.

עוד בוואלה!

"פסיקה תקדימית": 10 שנות מאסר לעבריין מין שהשתמש בסם אונס

לכתבה המלאה
השלכת ראש כבש וירי באוויר בסמוך לביתו של מנהל מכללה מאחר ונזף בסטודנטים על איחור לשיעור. דוברות משטרת ישראל
פגע בניידת. הרכב שננטש/דוברות משטרת ישראל

שוטרים שהוזעקו למקום הבחינו ברכב שנסע על ציר חקלאי והורו לו לעצור. בעקבות זאת, כך נטען, השניים ניסו להימלט מהמקום, ובנסיעתם אף פגעו בניידת. לאחר מכן נטשו את הרכב במטרה להימלט מכוחות המשטרה, אך שוטרים שלקחו את הרכב לתחנת המשטרה איתרו כך את פרטיהם.

לפנות בוקר נעצרו השניים במחסום משטרתי, כשהם נוסעים ברכב אחר. כשהשוטרים התקרבו לעברם, נטען, אמין אגבאריה אף השליך את מכשירי הטלפון שלהם אל מתחת לרכב, ובכך כביכול ניסה להעלים ראיות ולשבש את החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully