וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בין אוטובוס ורכב בערבה: גבר נהרג, שמונה נוסעים נפצעו

30.6.2020 / 16:50

בהתנגשות החזיתית שאירעה בכביש 40, סמוך ליישוב שיטים שבדרום הארץ, נהרג נהג הרכב הפרטי. שמונת הפצועים הם נוסעי האוטובוס

קרדיט: דוברות כב"ה אילת

גבר בן 30 נהרג ושמונה בני אדם נפצעו באורח קל בתאונת דרכים שאירעה היום (שלישי) בין רכב פרטי ואוטובוס בכביש 40, סמוך ליישוב שיטים שבערבה. ההרוג הוא נהג הרכב הפרטי, ואילו כל הפצועים הם בין נוסעי האוטובוס.

בוחני תנועה הוזעקו למקום כדי לבחון את נסיבות התאונה, שעדיין אינן ברורות, ושוטרים מכווינים את התנועה באזור. חובש בכיר במד"א שטיפל בפצועים, אליהו שריקי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 30 נלכד ברכבו במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב היה מעוך לגמרי".

"במקביל לפעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נוסעי האוטובוס התהלכו בשולי הכביש כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות יבשות, ביצענו בדיקות רפואיות והם פונו באמבולנסים של מד"א להמשך טיפול רפואי בבית החולים יוספטל שבאילת", הוסיף.

תאונת דרכים שיזפון, 30 יוני 2020. מד"א, עיבוד תמונה
זירת התאונה, היום/עיבוד תמונה, מד"א

אלדד רוזן, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי צוותי כיבוי נאלצו לחלץ את גופתו של הנהג מתוך הרכב. "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים קל ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully