וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות נתיחת הגופה: שוחרר תושב רהט שנחשד בהכאת אישתו למוות

29.6.2020 / 15:13

המכון הפתולוגי לא מסר חוות דעת חד משמעית מנתיחת גופתה של רואן אל-קרנאווי, שמתה לפני כשבועיים, והמשטרה והפרקליטות החליטו במשותף על שחרורו של בעלה עלא כתנאני ובן דודו. "המשטרה עלתה לעץ גבוה מדי. לקח להם תקופה ארוכה שגרמה נזק לילדים ולעצור", מסר עורך דינו

צילום: שי מכלוף, אסף פוזיילוב, תאגיד כאן עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

החשוד בהכאת אשתו ההרה רואן אל-קרנאווי למוות ברהט, עלא כתנאני, שוחרר היום (שני) ממעצר לאחר שחוות הדעת שחזרה מהמכון הפתולוגי לא הייתה חד משמעית. בן דודו של כתנאני שנחשד בסיוע לרצח, ד"ר ממדוח אל-כתנאני, שוחרר אף הוא בעקבות החלטת המשטרה והפרקליטות.

סנגורו של הבעל, עו"ד צבי אבנון, מסר בתגובה כי "מלכתחילה טענתי שלא מדובר ברצח. המשטרה הבינה שיש לה בעיה והמירה את החשדות להמתה בקלות דעת. גם כך זה לא היה נכון. והיום עובדה שהבעל משתחרר וההגבלה היחידה היא שהוא לא ייכנס לעיר רהט, וזה בהסכמתנו על מנת להרגיע את הרוחות". לדבריו, "המשטרה עלתה לעץ גבוה מדי. חבל שלקח להם תקופה ארוכה שגרמה נזק לילדים וגם לעצור שלא יצא להלווית אישתו".

רואן ואביה, 14 ביוני 2020. באדיבות המשפחה
"כולם חושדים בו". רואן ואביה/באדיבות המשפחה

מותה של רואן בת ה-27 נקבע לפני כשבועיים בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ובאותו יום הובאה למנוחות. היא הגיעה בליל חמישי לבית החולים כשמצבה אנוש, ובשישי נקבע לה מוות מוחי. שלושת הילדים של בני הזוג, בני חמש, שמונה ותשע, הועברו בינתיים לחזקת בני משפחה.

ביום האירוע, המשטרה הגיעה לבית המשפחה בשל קריאה מצוות מד"א, שהוזעק למקום לטפל בצעירה. בני המשפחה הכחישו בפני השוטרים כי בעלה תקף אותה, וטענו שהפציעה אירעה בעת ששהתה בביתה. המשטרה עיכבה כמה בני משפחה נוספים, שמסרו גרסאות סותרות לאירועים.

עוד בוואלה!

מות האישה ההרה ברהט: קרוב של הבעל נעצר בחשד שהשמיד ראיות

לכתבה המלאה
בית האבלים ברהט, משפחתה של רואן שנרצחה על ידי בעלה, 14 ביוני 2020. שי מכלוף
"גרמו לעצור לפספס את הלווית אשתו". בית האבלים ברהט/שי מכלוף

אביה של רואן, שחאדה אל-קרנאווי, אמר באותו שבוע כי הוא חושד בבעל. "כולם חושדים בו. אני מקווה שהאמת תצא לאור. היא הייתה אישה מיוחדת, מלומדת, שדאגה כל הזמן לילדים שלה", אמר

לאחר המקרה הוארך מעצרו של הבעל עלא כתנאני עד חוות הדעת מנתיחת הגופה. בן דודו של הבעל נחשד כי היה בזירת האירוע, אך לא מסר לשוטרים פרטים שהיו ידועים לו בנוגע למקרה, ובכך, טענו במשטרה, הוא שיבש כביכול מהלכי חקירה.

מהמשטרה נמסר כי "לאור המצב הראייתי שנאסף עד כה ולאחר התייעצות עם הפרקליטות, נמצא כי אין מקום להמשיך ולהחזיק את החשודים במעצר להמשך חקירת נסיבות מות המנוחה. החשודים שוחררו היום ממעצר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת. עוד הוסיפו כי "משטרת ישראל חתרה לחקר האמת החל מרגע קבלת האירוע וביצעה פעולות רבות תחת עינו הפקוחה של בית המשפט וזאת כחלק מנורמות ערכיות ומוסריות בחתירה לחקר האמת באירוע מותו של אדם בנסיבות מעלות חשד".

(עדכון ראשון 13:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully