וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות האישה ההרה ברהט: קרוב של הבעל נעצר בחשד שהשמיד ראיות

19.6.2020 / 14:15

חוקרי המשטרה ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה של רואן אל-קרנאווי, שעל פי החשד הוכתה למוות על ידי בעלה. קרוב המשפחה, המשמש כרופא, נחשד שהיה בזירה אך לא מסר לחוקרים פרטים רלוונטים שהיו ידועים לו, ובכך שיבש לכאורה את החקירה

צילום: שי מכלוף, אסף פוזיילוב, תאגיד כאן עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

כשבוע לאחר מות תושבת רהט, רואן אל-קרנאווי, על פי החשד לאחר שהוכתה בידי בעלה, המשטרה עצרה אמש (חמישי) צעיר תושב העיר בחשד שהשמיד ראיות הנוגעות לחקירה.

על פי החשד, ד"ר ממדוח אל-כתנאני - קרוב משפחה של הבעל החשוד בהמתה - היה בזירת האירוע אך לכאורה לא מסר לשוטרים פרטים שהיו ידועים לו בנוגע למקרה, ובכך, טוענים במשטרה, הוא שיבש כביכול מהלכי חקירה. מעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בבאר שבע עד ליום שני.

במקביל, מעצרו של הבעל החשוד עלא כתנאני, הוארך השבוע, בעוד חוקרי המקרה עדיין ממתינים לחוות הדעת בעקבות נתיחת גופתה של האישה.

רואן ואביה, 14 ביוני 2020. באדיבות המשפחה
רואן אל-קרנאווי ואביה שחאדה/באדיבות המשפחה

מותה של אל-קרנאווי, שהייתה הרה, נקבע בבית החולים סורוקה ביום ראשון, ובאותו יום הובאה למנוחות. היא הגיעה בליל חמישי לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה אנוש, ובשישי נקבע לה מוות מוחי. שלושת הילדים של בני הזוג, בני חמש, שמונה ותשע, הועברו בינתיים לחזקת בני משפחה.

עוד בוואלה!

משפחת האישה שעל פי החשד הוכתה למוות בידי בעלה: "לא חשבנו שהוא מסוגל לזה"

לכתבה המלאה

המשטרה הגיע לבית המשפחה בשל קריאה מצוות מד"א, שהוזעק למקום לטפל בצעירה. בני המשפחה הכחישו בפני השוטרים כי בעלה תקף אותה, וטענו שהפציעה אירעה בעת ששהתה בביתה. המשטרה עיכבה כמה בני משפחה נוספים, שמסרו גרסאות סותרות לאירועים.

אביה של האישה, שחאדה אל-קרנאווי, אמר השבוע כי הוא חושד בבעל. "כולם חושדים בו. אני מקווה שהאמת תצא לאור. היא הייתה אישה מיוחדת, מלומדת, שדאגה כל הזמן לילדים שלה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully