וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האישה שעל פי החשד הוכתה למוות בידי בעלה: "לא חשבנו שהוא מסוגל לזה"

14.6.2020 / 17:07

מאות מנחמים הגיע לבית משפחת אל-קרנאווי ברהט לאחר מות הבת רואן, שעל פי החשד הוכתה בידי בעלה. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו. האב סיפר תמיד החשיב את החשוד כאחד מבניו: "איך שהוא אמר שהיא נפלה במקלחת, האמא אמרה לו: 'אתה הרגת את הבת שלי'"

צילום: שי מכלוף, אסף פוזיילוב, תאגיד כאן עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

מאות בני משפחה וחברים הגיעו היום (ראשון) לסוכת האבלים שהוקמה בבית משפחת אל-קרנאווי, לזכרה של הבת רואן, בת 27, שעל פי החשד הוכתה על ידי בעלה ומתה הבוקר. "יש לי תחושות קשות, איבדתי ילדה יפה וחכמה, ובסוף היא הלכה. הכאב גדול מאוד", אמר אביה שחאדה אל-קרנאווי. "אני חושד בבעל, כולם חושדים בו. אני מקווה שהאמת תצא לאור. היא הייתה אישה מיוחדת, מלומדת, שדאגה כל הזמן לילדים שלה".

מסע הלווייתה של רואן יחל בשעה 17:00, ובעקבות זאת צפוי עומס תנועה בכביש 264. "אני אבא לשמונה ילדים שאחת מהן לא כאן היום. השקעתי בבנות שלי עד שבא מישהו והרג לי אחת מהן", הוסיף האב. "אני נותן את העבודה למשטרה, סומך על בדיקתה. התחושה של האימא תמיד צודקת, והיא שהבעל הרג את הבת. איך שהוא אמר שהיא נפלה במקלחת, היא אמרה לו: אתה הרגת את הבת שלי".

רואן ואביה, 14 ביוני 2020. באדיבות המשפחה
"איבדתי ילדה יפה וחכמה". רואן, שמתה בעודה הרה, לצד אביה שחאדה/באדיבות המשפחה

הוא המשיך ואמר כי "אם יבוא אליי עלא (הבעל החשוד - י"י), אגיד לו משפט אחד וגם לעצמי: 'יש בית משפט, משטרה ואבו כביר שיוכלו להוכיח את הדברים'. תמיד החשבתי אותו כאחד הבנים שלי. החתנים שלי הם כמו הילדים שלי. אהבתי את כולם ואמשיך לאהוב את כולם גם אם המצב קשה. מקווה שהאמת תצא לאור".

אל-קרנאווי סיפר כי הסכים לתרום את איבריה של בתו רואן. "לא אכפת לי למי הם יגיעו. כולנו בני ישראל. אני לא מבדיל, לא גזען. כל תושב ישראל הוא חלק מהמשפחה שלי. אנחנו חיים במדינה אחת", אמר האב. "אני אבא ולאבא יש אחריות. כל ילדה בעולם אני מחשיב כמו הבת שלי ורוצה שיהיה לה הכי טוב בעולם". מהמרכז להשתלות נמסר כי "קרניות עיניה הונצלו ההנצלה נעשתה באבו כביר הקרניות יושתלו בחולים הממתינים לקבל מאור עינים. שאר האיברים לא היה ניתן להציל".

בית האבלים ברהט, משפחתה של רואן שנרצחה על ידי בעלה, 14 ביוני 2020. שי מכלוף
האב שחאדה אל-קרנאווי/שי מכלוף

לדבריו, "אם הייתי חושב בסיכוי של אחד למיליון שהוא מסוגל לעשות דבר כזה לא הייתי משאיר אותו שנייה אחת. אני מקווה שאם זה רצח, שיהיה הרצח האחרון בעולם, לא רק במדינת ישראל. אף אחד לא אוהב שהילדים שלו מתים. מוות זה מוות. זה מעשה שיילך איתי המון שנים. לא יעצור היום ולא מחר. אני מרוסק, אבל בכל זאת חזק".

מעצרו של הבעל עלא כתנאני, החשוד בהמתה, הוארך על ידי בית משפט השלום בבאר שבע עד ליום רביעי הקרוב. "המבקשת סבורה בשלב זה שהמשיב הביא למותה של אשתו", אמר נציג המשטרה בדיון, שטען שהחשד נגדו התחזק. "המבקשת מתכוונת לבצע פעולות חקירה לא מעטות. האינטרס הציבורי בתיק זה גובר שבעתיים על זכותו של המשיב להלך חופשי, שכן מדובר בעבירות החמורות ביותר בספר החוקים", הוא נימק את הבקשה להאריך את המעצר.

בית האבלים ברהט, משפחתה של רואן שנרצחה על ידי בעלה, 14 ביוני 2020. שי מכלוף
"שיהיה הרצח האחרון בעולם". המנחמים ברהט, היום/שי מכלוף

בתגובה לטענת הסניגור, לפיה המשטרה לא מייחסת בשלב זה עבירת רצח לחשוד, אמר נציג המשטרה כי "יכול להיות שהחקירה תעלה שהיה תכנון מראש והיו עבירות הכנה. זה לא המצב היום".

בהחלטתו קבע השופט יריב בן דוד כי אמנם, מאז יום שישי "לא התחזק החשד הסביר באופן ממשי", אך הבהיר: "ברם יש פעולות חקירה לא מעטות, אשר החלק הארי שלהן חשוף לשיבוש".

(עדכון ראשון: 16:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully