וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל גולני התמוטט ומת יום אחרי מסע, משפחתו מבקשת את נתיחת הגופה

27.6.2020 / 17:53

איתי סבן, בן 19 מקריית אתא, שב הביתה לאחר סדרת אימונים ובמהלך מסיבה עם חברים התמוטט ללא סימנים מקדימים. צוות מד"א פינה אותו לרמב"ם, שם נקבע מותו. לפי הערכה ראשונית, החייל בעל פרופיל 97 לקה באירוע לב. לבקשת המשפחה גופתו תועבר למכון לרפואה משפטית

עריכה: שאול אדם

טוראי איתי סבן, חייל גולני בן 19 מקריית אתא, התמוטט אמש (שישי) בביתו בעת שהיה בחופשה, מסיבה שטרם התבררה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, תוך מאמצי החייאה, ושם בחדר הלם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. סבן הותיר אחריו את הוריו, עדי ואבי ואחות בכורה, עידן בת 22.

הוריו סיפרו על נער בוגר תיכון רוגוזין בעיר, חדור מוטיבציה, שלמרות חששותיהם נאבק על שירות קרבי בגולני והתגייס בחודש מרץ האחרון. אתמול בשעות הבוקר הגיע הביתה לאחר סדרת אימונים שהסתיימה במסע מפרך. בשעה 13:00 יצא לשכונת גבעת טל למסיבת בריכה עם חברים, כשלפתע, ללא כל סימנים מקדימים, התמוטט.

טוראי איתי סבן בן ה-19 מקריית אתא שמת במסיבת יום הולדת. באדיבות המשפחה
"כולו כחול וצוות מד"א מטפל בו". טוראי סבן בן ה-19 שהתמוטט יום אחרי המסע/באדיבות המשפחה

אמו, שהייתה באותו הזמן בבית בגבעת רם, סיפרה כי בסביבות השעה 16:00 קיבלה הודעה כי "יש בעיה עם איתי". כשהגיעה למקום ראתה אותו מוטל, לדבריה, "כולו כחול וצוות מד"א מטפל בו". היא אמרה כי החברים הרבים וגם חלק מהוריהם הגיעו אחר כך לרמב"ם, שם נמשכו מאמצי ההחייאה כשעתיים.

למרות פרופיל 97, ההערכה הראשונית היא כי לקה באירוע לב. לבקשת משפחתו צפויה להתקיים נתיחה לגופה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. הלווייתו תתקיים מחר, בחלקה הצבאית של בית העלמין צור שלום בקריות בשעה 17:00.

סבתו של איתי אמרה הבוקר כי "הוא סיפר לאבא שלו שהיה לו שבוע מטורף, הם קרעו אותם בשדה כל השבוע. הוא אמר לו 'אבא, עוד לא היה לי דבר כזה אבל התגברנו'. הוא היה כמה שעות בבית ואחר כך יצא למסיבה".

עוד בוואלה

כתב אישום נגד המחבל שהרג את עמית בן יגאל: "זרק לבנה במשקל 11 ק"ג ונמלט"

לכתבה המלאה

עידן, אחותו של איתי, סיפרה כי הוא חזר אתמול מהבסיס והיא לא הפסיקה לראות אותו. "הוא יצא עם חברה שלו למסיבת בריכה אצל ידידה ליד הבית. לא יודעים יותר מדי", אמרה. "ראיתי אותו צוחק עם חברים, הוא העלה סטורי באינסטגרם משם, רואים אותו גם בסטורי של אנשים שהיו שם".

חברתו עמית ספדה לו גם היא. "זכיתי בך, זכיתי לאהוב ולהיות הכי נאהבת, זכיתי להיות ולחיות איתך, הגשמת לי את כל החלומות, החבר הכי טוב בעולם", כתבה. "נוח על משכבך בשלום אהוב שלנו, בטוחים עוד שניפגש יום אחד ותצחק איתנו על זה, כמו שרק אתה יודע".

חבריו כתבו הבוקר כי "אנחנו יושבים פה מחובקים כולם בחדר שלך ולא מאמינים שהפעם זה בשביל להספיד אותך. להספיד בן אדם זהב עם טוב לב וערכים, מלא אנרגיות שמפיץ אור בכל מקום שמגיע אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully