וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס הילד איתי מרגי ביום כיפור הורשע בהמתה בקלות דעת וסחר בסמים

23.6.2020 / 13:54

במסגרת הסדר טיעון הודה אמיר אבו לבן כי נהג במהירות מופרזת בעת שנסע למכור LSD וקוקאין. כשהגיע לדרך נמיר בת"א פגע במרגי בן השמונה שרכב על אופניו. סנגוריו: "ביקש לקחת אחריות מתוך הפנמה של הטעויות שלו והתוצאה הטראגית שנגרמה מהן"

בווידאו: הכרעת הדין של דורס הילד איתי מרגי ביום כיפור/מערכת וואלה! NEWS

אמיר אבו לבן הורשע היום (שלישי) במסגרת הסדר טיעון בהמתה בקלות דעת של הילד איתי מרגי ביום הכיפורים האחרון. במסגרת כתב אישום מתוקן, אבו לבן, בן 21 מרמלה, הורשע גם בסחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

הצעיר הודה כי מותו של הילד נגרם כתוצאה ממעשיו וכי נהג ביום כיפור למרות שהיה מודע לכך שבמועד זה נמצאים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים. כמו כן, אישר כי נהג במהירות מופרזת ומעל המותר בחוק.

משפטו של אמיר אבו לאבן הנאשם בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי, בית משפט מחוזי תל אביב, 20 בינואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
הודה במעשיו במסגרת הסדר טיעון. אמיר אבו לבן/אתר רשמי, אתר רשמי

בכתב האישום המתוקן הודה אבו לבן כי בצהרי היום הגיע לגוש דן כדי למכור LSD וקוקאין. בדרכו לאחד מלקוחותיו נהג ברחוב דרך נמיר בתל אביב, ופגע במרגי שרכב על אופניו. מיד לאחר התאונה, בעוד מרגי נותר מדמם על הכביש, הוא יצא מהרכב והסתיר בשיחים בצד הדרך את הסמים שהיו ברשותו.

עוד בוואלה!

חברו של איתי שנדרס ביום כיפור בת"א מתקשה להיפרד; "התנהל בעוצמות נפש"

לכתבה המלאה
הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
נדרס למוות בעת שרכב על אופניו ביום כיפור. איתי מרגי/באדיבות המשפחה

"אמיר בחר לקחת אחריות ולהודות בעבירה העיקרית שיוחסה לו בעקבות התאונה", מסרו עורכי הדין ליאור שטלצר וסתיו כהן, המייצגים את אבו לבן מטעם הסנגוריה הציבורית. "זאת, למרות שחומר החקירה הציף סוגיות וטענות משפטיות כבדות משקל, אך הוא בחר לקחת אחריות על מעשיו ולמנוע סבל נוסף למשפחת המנוח ומשפחתו שלו אם היה מנהל משפט ממושך. הנאשם ביקש לקחת אחריות מתוך הפנמה של הטעויות שלו והתוצאה הטראגית שנגמרה מהן. אנחנו נביא את טענותינו בפני בית המשפט במסגרת הטיעונים לעונש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully