וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה! NEWS: דורס הילד ביום כיפור יואשם בהמתה בקלות דעת

הפרקליטות הודיעה לאמיר אבו לאבן כי נשקלת העמדתו לדין בכפוף לשימוע בגין דריסתו של איתי מרגי בן ה-8 בתל אביב. בין היתר, עומדות נגדו עבירות של סחר בסמים ושיבוש הליכי משפט. על פי כתב החשדות, אבו לאבן לא התאים את מהירות הנסיעה לתנועת רוכבי האופניים ביום כיפור

צילום: אבי כהן, עריכה: ליר שפיגלר

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הודיעה היום (שני) לעורך דינו של אמיר אבו לאבן כי נשקלת העמדתו לדין בכפוף לשימוע בגין דריסתו של הילד איתי מרגי בן השמונה ביום כיפור האחרון. כפי שפורסם בוואלה! NEWS, אבו לאבן יואשם בהמתה בקלות דעת. כמו כן, עומדות נגדו עבירות נוספות - סחר בסמים, החזקת סם מסוכן, שיבוש הליכי משפט וקשירת קשר לביצוע פשע.

על פי כתב החשדות, ב-9 באוקטובר 2019 הצטייד אבו לאבן בקוקאין וב-LSD במטרה למכור אותם ברחבי גוש דן במהלך יום כיפור. החשוד נסע ומכר סמים בפתח תקווה, רמת גן ותל אביב. בשעה 15:16, בדרכו לבצע עסקת סמים נוספת, נהג אבו לאבן בדרך נמיר מכיוון צפון לדרום לצומת הרחובות דרך נמיר ורחוב ז'בוטינסקי.

אמיר אבו לבן חשוד בהמתה בקלות דעת של הילד איתי מרגי ביום כיפור, בית משפט השלום ת"א, 7 בנובמבר 2019. אבי כהן
אבו לאבן/אבי כהן

באותה העת רכב על אופניו בכביש מרגי, בנתיב הנגדי בכביש מכיוון צפון לדרום. עם הגיעו של מרגי אל הצומת, פנה ברציפות ימינה אל רחוב ז'בוטינסקי כשהוא חוצה את דרך נמיר. עוד נטען כי אבו לאבן נסע בדרך נמיר בנתיב השלישי מימין במהירות מופרזת ופגע במרגי הרכוב על אופניו.

מיד לאחר הפגיעה, אבו לאבן יצא מרכבו ומיהר להסתיר בשיחים בצד הכביש את הסמים המסוכנים שנשא ברכבו. במקביל, מרגי פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה וכעבור זמן קצר מת מפצעיו כתוצאה מהפגיעה.

על פי החשד, מותו של מרגי נגרם כתוצאה מנהיגה ברכב בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב לחיי אדם ונהיגה במהלך יום כיפור במהירות מופרזת ומעל המותר בחוק. בכתב החשדות נטען כי אבו לאבן לא התאים את מהירות הנסיעה בכביש למועד יום כיפור, על אף העובדה שהיה מודע לעובדה כי במועד האמור משתמשים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים, בהם קטינים המסתמכים על המוסכמה הזאת.

עוד בוואלה!

סער: הליכוד לא בבעלות אף אדם - חבריה הם בעלי המניות היחידים בה

לכתבה המלאה
איתי מרגי שנהרג מפגיעת רכב ביום הכיפורים, וחברו נבו, שראה את התאונה. 11 באוקטובר 2019.. אתר רשמי
איתי מרגי/אתר רשמי

החשוד לא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך, ובהם גם רוכבי אופניים שהשתמשו בכביש, לא האט את מהירות נסיעתו ברכב אל תנאי הדרך, לא האט מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו אל הצומת ולא הבחין במרגי הרכוב על אופניו, על אף שדה ראייה משמעותי שהיה לפניו, ולא הגיב בבלימה.

מעצר הבית שבו אבו לאבן שוהה הוארך על ידי בית המשפט למשך 30 ימים, עד לסיום השימוע. התיק נחקר על ידי בוחני התנועה של מחוז תל אביב ותחנת לב תל אביב במשטרת ישראל.

הילד שנדרס למוות בתל אביב, איתי מרגי. -, אתר רשמי
"ניתן לראות את מידת החומרה במעשיו של החשוד ובזלזול שהפגין לחיי אדם". איתי מרגי/אתר רשמי, -

עו"ד ליאור שטלצר, המייצג את אבו לאבן מטעם הסניגוריה הציבורית, הגיב ואמר כי "טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד נציג את עמדתנו בשימוע. חשוב לציין שאבו לאבן לא נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול ולא חצה את הצומת באור אדום. כמובן שאמיר מביע צער על התוצאות הטראגיות של התאונה".

עו"ד חי הבר המייצג את משפחתו של איתי מרגי, התייחס לכתב החשדות ואמר כי "בהתאם למתואר בכתב החשדות, ניתן לראות את מידת החומרה במעשיו של החשוד ובזלזול שהפגין לחיי אדם, זלזול שלצערנו גדע חיים של ילד. אנו נמצאים בקשר רציף עם הפרקליטות, אשר לוקחת הטיפול בתיק זה ברצינות ובחומרה המתאימה. כמי שמשמש כסנגור פלילי מזה שנים רבות, אין לי כל ספק כי יוגש במקרה זה כתב אישום חמור ביותר ובסופו של יום יומצא עם החשוד הדין, על כך אקפיד ללא פשרות".

(עדכון ראשון: 18:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully