וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: הליכוד לא בבעלות אף אדם - חבריה הם בעלי המניות היחידים בה

25.11.2019 / 18:33

על רקע קריאתו לקיום פריימריז בזק, ח"כ גדעון סער התקבל בכנס פעילי המפלגה בקריאות "רק ביבי" ו"לא בוגדים". בדברים שנשא הוא אמר כי הוא מכבד את נתניהו, אך חובתו להציב אלטרנטיבה. "אם לא נעשה שינוי מהותי - נאבד את השילטון ליריבנו מהשמאל". למקום הוזעקה משטרה

צילום:שלומי גבאי, עריכה:שאול אדם

ח"כ סער בכנס פעילי הליכוד - כל העדכונים

  • סער התקבל גם במחיאות כפיים אך פעילים קראו לעברו: "לא בוגדים"
  • סער: "התנועה - לא בבעלות אף אחד, מותר לי להתמודד"
  • "אם לא נעשה שינוי מהותי - נאבד את השלטון לשמאל"
  • בעקבות קריאות נגדו מצד פעילים - למקום הוזמנה משטרה

ח"כ גדעון סער אמר הערב (שני) כי תנועת הליכוד "לא בבעלות אף אדם" ו"חבריה הם בעלי המניות היחידים בה". זאת, על רקע קריאתו לקיום פריימריז בזק על ראשות המפלגה. סער, שהגיע לכנס פעילי ליכוד בסניף המפלגה בהוד השרון, התקבל בקריאות "רק ביבי" ודבריו נקטעו על ידי הפרעות של תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו. עוד קראו תומכי נתניהו לסער: "לא בוגדים".

סער אמר כי "גיביתי את נתניהו כשרצו להדיח אותו כשקיבלנו 12 מנדטים. ביבי הוא מהמדינאים הגדולים בעולם כולו, הוא הגיע להישגים גדולים וחילץ אותנו מאסון אוסלו". הוא התייחס לאירועים המשפטיים האחרונים בעניין תיקי נתניהו ואמר כי "כולנו מאוחדים כי לביבי עומדת חזקת החפות. עומדת לו הזכות לניהול הליך הוגן".

למרות דברים אלה, סער הוסיף כי "אני מסתכל על המדינה ועל התנועה בחשש כבד שאם לא נעשה שינוי הכרחי - אנחנו במו ידינו נעביר את השלטון ליריבים הפוליטיים מהשמאל. הגענו למצב שלצערי הרב עלולים ללכת למערכת בחירות שלישית. אם לא נעשה שינוי, נגיע לאחד משני מצבים: או שהמשבר הפוליטי יימשך ונמשיך ללכת לבחירות עד אינסוף, או ששנאת האחים במדינת ישראל תמשיך לזרום".

ח"כ גדעון סער בכנס פעילי הליכוד בסניף המפלגה בהוד השרון ב-25 בנובמבר 2019. שלומי גבאי
"חובתי להציב אלטרנטיבה". סער בכנס פעילי הליכוד, הערב/שלומי גבאי

לדבריו, "אם היינו מצליחים להקים ממשלה ולאחד סביבנו 61 חברים, כל אחד מאיתנו, ודאי אני וחברי הסיעה, היינו מצליחים להביא את הבשורה למדינית ישראל שמזה שנה אנחנו לא מצליחים".

סער חזר על כוונתו להציג את מועמדותו לראשות הליכוד, וטען כי "הליכים דמוקרטיים מחזקים את התנועה". לדבריו, "נקיים בחירות מוקדמות באופן מופתי ונעמוד מאחורי מי שייבחר. אני מכבד את ראש הממשלה, אבל מותר לי להתמודד. חובתי להציב אלטרנטיבה". הוא הוסיף כי "לא משנה מה ראש הממשלה ובנו אמרו עליי וכמה, רעל נזרק, תמיד גיביתי את ראש הממשלה".

אתמול, דרישתו של סער הובילה לחילופי דברים קשים עם חבר סיעתו ח"כ ניר ברקת, שאמר כי "הקריאה לקיום פריימריז לראשות הרשימה מהווה מהלך של הדחה בפועל של יו"ר התנועה הנבחר וראש הממשלה". ברקת טען אתמול בכנס לשכת יועצי המס באילת כי "חברים מבית, כבר די בגלוי, מתואמים במסרים עם חברי כנסת מהשמאל, ומנסים לשדל חברי כנסת מטעם הליכוד ומהמחנה הלאומי לערוק ולהקים בקולותיהם ממשלת שמאל".

עוד בוואלה!

כשהפלונטר הפך לברוך: נתניהו במרוץ נגד הזמן והספירלה בליכוד

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 24 בנובמבר 2019. רויטרס
"עתיר זכויות, אבל צריך אלטרנטיבה". נתניהו/רויטרס

סער השיב במסגרת חילופי הדברים כי "‏כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים - ברקת חגג עם שמפניות במטה 'קדימה'". עוד הוסיף סער בטוויטר כי "כדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי". ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים".

נתניהו ויו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ סיכמו אתמול כי בהתאם לחוקת הליכוד, יתקיימו פריימריז לראשות המפלגה בששת השבועות הקרובים. ההבנות לא כוללות התייחסות ללוחות הזמנים של פיזור הכנסת, אך לפי ההערכה אין אפשרות טכנית ומשפטית לקיים פריימריז בזק בשבועיים וחצי הקרובים, כפי שדרש סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully