וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת לשכת נתניהו לראשי הבלוק: "היום זה נתניהו, מחר זה אתם"

25.11.2019 / 17:48

חני בליוויס מנהלת לשכת ראש הממשלה בליכוד שלחה הודעה לראשי מפלגות וח"כים בבלוג בימין שבו ביקשה מהם להגיע להפגנת התמיכה בו מחר במוזיאון תל אביב. בהודעה שתוכנה הגיע לידי וואלה! NEWS כתבה: "זה לא רק הקרב של ראש הממשלה - אלא מאבק של הימין כולו"

צילום: מתוך ה-youtube של "באזזנט Buzznet", עריכה: שאול אדם
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 24 בנובמבר 2019. רויטרס
"היום זה נתניהו, מחר זה אתם". נתניהו/רויטרס

חני בליוויס, מנהלת הלשכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד, שלחה היום (שני) הודעה לראשי מפלגות ולחברי כנסת בבלוק הימין שבו היא מבקשת מהם להגיע להשתתף בהפגנה תמיכה בראש הממשלה שתתקיים מחר (שלישי) ברחבת המוזיאון בתל אביב.

בהודעה ששלחה לח"כים והגיעה לידי וואלה! NEWS נכתב כי ההפגנה מתקיימת "לאור הרדיפה המטורפת שנועדה לפגוע בימין ובראש הממשלה נתניהו". בנוסף", כתבה "זה לא הקרב רק של ראש הממשלה אלא מאבק של הימין כולו ולכן הנוכחות של נבחרי הציבור לצד האזרחים הרבים שיגיעו היא חובה". בליוויס הוסיפה כי "היום זה ראש הממשלה, מחר זה אתם".

עלון הקורא להשתתף בהפגנת התמיכה ברה"מ נתניהו בתל אביב. אתר רשמי
מודעת הקריאה להגיע להפגנת התמיכה בנתניהו/אתר רשמי

בליוויס פנתה בימים האחרונים גם לשרים וח"כים בליכוד, אך מרביתם לא מתכוונים להשתתף בהפגנה. גם נוכחותו של נתניהו עצמו מוטלת בספק לאור אילוצי אבטחה של שב"כ.

במודעה שהופצה ברשתות החברתיות הקוראת לאזרחים להשתתף בהפגנה נכתב בכותרת כי "שומרים על המדינה, עוצרים את ההפיכה השלטונית. כולנו מאוחדים ודורשים את טובת מדינת ישראל ואזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully