וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נשים נפגעו: חמישה נעצרו בחשד להפצת תמונות אינטימיות ברשת

על פי החשד, העצורים הפיצו מאות תכנים, בהם גם סרטונים, ברשת הטלגרם וללא ידיעת הקורבנות. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך, היתר שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. חשוד מרכזי מכחיש קשר לפרשה. "המעצר הכה אותו ואת סובביו בהלם"

צילום: דוברות משטרה

(בווידאו: גזר הדין סאבר של אבו עצא שהפיץ תמונות אינטימיות של העיתונאית שרון פרי, בחודש שעבר)

המשטרה עצרה אתמול (שני) חמישה בני אדם בחשד להפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת הטלגרם, לאלפי משתמשים. מעצרם של שניים מהם הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד מחר. היתר שוחררו למעצר בית.

במשטרה אמרו כי לאחר שזיהו ברשת הטלגרם את התופעה רחבת ההיקף, התקבלה החלטה לפתוח בחקירה, שמתנהלת בימים אלה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז ת"א בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

המשטרה עצרה שלושה חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם, 16 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
הפשיטה המשטרתית על בית אחד החשודים, אתמול/דוברות משטרת ישראל

לאחר שהחוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות המפיצים, פשטו שוטרים על בתיהם של חשודים וחשודות מצפון הארץ וממרכזה ועצרו אותם לחקירה. מחשבים וראיות נוספות נלקחו מבתי החשודים. שני החשודים המרכזיים בפרשה הם צעירים בני 19 ו-23 מהקריות. שלוש חשודות נוספות המעורבות בפרשה - בת 24 מתל אביב, בת 26 מקרית ביאליק ובת 44 מבת ים - שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

עו"ד יובל זמר, המייצג את אחד החשודים המרכזיים, אמר כי מרשו "הוא בן למשפחה נורמטיבית, ללא כל מעורבות קודמת בפלילים אשר המעצר הכה אותו ואת סובביו בהלם". הוא מסר כי החשוד "מכחיש כל מעורבות בפרשה ועל פניו נראה כי מדובר בטעות בזיהוי".

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נערה נוספת מסרה עדות במשטרה

לכתבה המלאה

לדברי עורך הדין, "לא בכדי, למרות בקשת המשטרה לעוצרו לעשרה ימים, הורה בית המשפט על מעצרו לפרק זמן קצר מאוד של יומיים ואין לי ספק כי בסיום החקירה ינוכה הצעיר מכל חשד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully