וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים להפיץ תמונות עירום וסחט: נגד בחיל הים נאשם בניסיון אונס חיילת

26.5.2020 / 17:13

מכתב האישום עולה כי רס"ר אלירן שיליאן שיגר מעטפה לחיילת ובה תיעוד שלה, ואיים כי אם לא תעביר לו תמונות עירום נוספות - יפיץ את הסרטון. עשר חיילות צולמו בנסיבות דומות במקלחות בסיס החיל באשדוד. סנגוריו מכחישים: "קפיצה מהירה למסקנות שאין להן ביסוס ראייתי"

בווידאו: הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד קצין בדרגת רס"ן, שנחשד כי אנס אישה שעבדה כאזרחית בבסיס בו שירת/עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: קצין בחיל הים נאשם באונס אישה שעבדה בבסיס בו שירת)

בבית הדין הצבאי של חיל הים בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד רס"ר אלירן שיליאן, נגד בחיל הים, בגין עבירות של סחיטה באיומים, ניסיון לגרום מעשה אינוס, ניסיון למעשה מגונה, הדחה בחקירה והתנהגות שאינה הולמת. על פי כתב האישום, שיליאן, מומחה מחשבים המשרת בבסיס באשדוד של החיל, נעצר ב-28 באפריל בחשד לסחיטה על רקע מיני של חיילת חובה בבסיס. זאת, כששיגר לה מעטפה ובה סרטון שלה ובו היא נראית מתקלחת בעירום במקלחות הבסיס.

במעטפה היו דרישות מטעם "צוות משימה" כי תשלח סרטוני עירום שלה - אחרת יפורסם התיעוד בו צולמה במקלחות ביולי אשתקד. עוד עולה כי עשר חיילות צולמו בנסיבות דומות באותו מועד.

בית הדין הצבאי מחוז שיפוט צפון וחיל הים. יואב איתיאל
נעצר בחודש שעבר. בית הדין הצבאי/יואב איתיאל

החיילת, א', לא ידעה שצולמה בסתר. בחודש שעבר המתינה לה במשרדה מעטפה אליה צורף פתק בבקשה כי תפתח אותה רק כשהיא לבדה. במכתב נאמר כי "הצוות" עוקב אחריה מזה כשנתיים וכי ברשותו סרטוני בהם היא מופיעה בעירום וכן תמונות שלה, כאשר כלל הסרטוני צולמו בביתה ובמקומות נוספים והם שמורים בשרתי אותו "הצוות" העלום. על פי כתב האישום שיליאן הוא שהכין את המעטפה יום קודם לכן. היה בה דיסק עם הסרטון שצרב תוך ששילב כיתובים בנוסח "אנחנו מגיעים לכל מקום ורואים הכול" ושני מכתבים.

במכתב הסחיטה נאסר עליה לפנות לכל גורם חיצוני ולדווח על המכתב והסרטון. כמו כן נמסר לה איום שאם לא תעביר עד 29 באפריל את הסרטון המבוקש, ייראה אותה "הצוות" כבוחרת באפשרות זו ויפיץ את הסרטון ואת החומרים הנוספים שנאספו עליה כביכול.

בסרטון נראות מקלחות הבנות בקומה התחתונה בבסיס וניתן לראות שהבנות בו צולמו בסתר. כל החיילות יזומנו להעיד במשפט.

עוד בוואלה!

צילם במקלחות הבסיס: נגד בחיל הים חשוד בניסיון אונס וסחיטה של חיילת

לכתבה המלאה

שיליאן, איש קבע תושב אשדוד, נשוי בן 30 ואב לשלושה ילדים, נעצר יומיים אחר כך הוא ומוחזק מאחורי סורג ובריח מאז. מצ"ח יואב חקרה את הפרשייה. הוא כלוא בכלא 6. סגן נשיא בית הדין הצבאי, השופט סגן אלוף מאיר ויגיסר, האריך את מעצרו של הנאשם עד ליום שני.

רס"ן (במיל') עדי אייזנר, רס"ן מאיה שגיא וסגן יהונתן חסון שמייצגים את איש הקבע מטעם הסנגוריה הצבאית מסרו, כי הנגד מסר גרסה לאירועים והוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. "למיטב הבנתנו, חומר החקירה אינו מגבש את העבירות המיוחסות לו או את מעורבותו באירוע המתואר. זה עתה הועברו אלינו חלק מחומרי החקירה ואנו לומדים אותם. בעת הזו, אין לנו אלא להצר על מה שלהבנתנו הוא קפיצה מהירה למסקנות שאין להן ביסוס ראייתי".

(עדכון ראשון: 16:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully